Klacht Febo: Zuur speciaaltje

Klachtnummer
# 144346
Gebruiker
Detwee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag zondag 20-12-2015 heb ik in Schagen bij de FEBO een speciaaltje gekocht. Bij de eerste hap dacht ik dit smaakt niet best , ik heb mijn vrouw laten proeven en die liep meteen naar de baliemedewerker. Deze keek verbaast en vroeg of ik een nieuwe wilden ik heb toen geantwoord met : als die wel goed is dan lijkt me dat logisch daarna heb ik 20 minuten gewacht maar er werd niets gebracht ik ben toen maar weggelopen zeer slechte indruk van de FEBO nu helaas ik kwam er best veel maar dat is nu over mvg Andre hommel

De oplossing

Geen idee hoe uw dit op wil lossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Febo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties