Klacht Fedex: Afgeleverd bij buren zonder notificatie in mijn brievenbus. Wij hebben er niet voor getekend.

Steviedb63

What happens if I'm out when you deliver?
In most cases the carrier will leave you a card explaining where your parcel is and what to do next. All international deliveries must be signed for on receipt. If no one is available to take delivery, a card will be left explaining where the parcel is and what to do next.

Dus zonder notificatie afgeleverd bij buren. Gezien het om een waardevol pakket ging had ik verwacht een 2e poging tot afleveren en een handtekening van mij krijgen. Op zijn minst slordig. Trouwens de buren wonen een aantal deuren verderop in de straat en ik ken ze ook niet. Ik heb geluk gehad dat het gaat om eerlijke mensen.

Een verontschuldiging is op z'n plaats. Gezien de waarde van de producten en dat het om een aangetekende aflevering ging zou meer duidelijkheid over Fedex en haar voorwaarden gepubliceerd mogen worden. Voor hetzelfde geld had ik niets ontvangen zonder dat te kunnen bewijzen. Let op mensen; wij betalen grof geld voor producten en diensten. Ik verwacht niet meer of minder dan een correcte afhandeling. Het is recentelijk gebeurd dat een ANDERE postbedrijf en NIET FEDEX een pakket heeft afgegeven aan iemand die "toevallig" bij het huis ging staan alsof hij daar woonde. Weg spullen. Wees A>U>B> bewust van de risico's.

Wij vinden dat Fedex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Steviedb63
    Fedex doet niet mee. Hun verlies. Dit kan alleen een bedrijf helpen diensten te verbeteren,

Steviedb63

Ook een klacht indienen over Fedex?