Klacht Fedex: Hoge kosten voor een „service“ waar ik nooit om gevraagd heb en ook geen nee op kon zeggen!

Klachtnummer
# 477401
Gebruiker
LaserLaser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Invoerprovisie van minimaal 13€ (rond 23% van btw en invoerrechten die ik moest betalen) zonder dat ik hierover geïnformeerd werd van te voren of ervoor kon kiezen het geld zelf voor levering te betalen en de 13€ te besparen. Dit komt bovenop 29$ verzendkosten. Vergelijkbaar met een fles wijn die je ongevraagd in een restaurant op tafel krijgt zonder te weten wat het kost. Staat wel aan het einde met 200€ op je rekening....

De oplossing

De kosten annuleren en een optie in toekomst aanbieden om er NIET voor te kiezen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fedex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fedex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen