Klacht Feenstra-slotenmakers: Mensen in noodsituatie zo veel mogelijk geld afronselen

Klachtnummer
# 399550
Gebruiker
A Robine
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Achter de voorbeeldige website schuilt een telefoon service die mensen te woord staat die zich buiten hebben gesloten en een losse aantal slotenmakers die ter plekke voor duizelingwekkende bedragen ‘het probleem fixen’. Zo kost voorrijden en het slot aanraken in het weekend snel 250 / 300 Euro.
Het bedrijf heeft geen mail adres, nog is iemand telefonisch bereikbaar als je achteraf beduusd bezwaar wil tekenen. Zij reageren gewoon niet. Op naar het volgende slachtoffer.

Gewenste oplossing

N.V.T
Zij reageren toch niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feenstra-slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Feenstra-slotenmakers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen