Wij vinden dat Feenstra-slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Feenstra-slotenmakers: Mensen in noodsituatie zo veel mogelijk geld afronselen
Details
Klacht
Achter de voorbeeldige website schuilt een telefoon service die mensen te woord staat die zich buiten hebben gesloten en een losse aantal slotenmakers die ter plekke voor duizelingwekkende bedragen ‘het probleem fixen’. Zo kost voorrijden en het slot aanraken in het weekend snel 250 / 300 Euro.Het bedrijf heeft geen mail adres, nog is iemand telefonisch bereikbaar als je achteraf beduusd bezwaar wil tekenen. Zij reageren gewoon niet. Op naar het volgende slachtoffer.
Gewenste oplossing
N.V.TZij reageren toch niet
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.