Klacht Feenstra-slotenmakers: Wanprestatie (extra schade) en niet leveren materiaal

Klachtnummer
# 390037
Gebruiker
Rob-bedonderd63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De man kwam twee uur later dan aangekondigd. Heeft meer vernield dan gerepareerd. Het betrof buitensluiting in huis. Dochter kon de kamer niet meer in.
Slot kapot, en zelfs de muur is ontzet !
De man zou terugkomen om een nieuw slot en deurbeslag te plaatsen, maar ondanks dat ik nog drie keer naar het alarmnummer heb gebeld, ben ik niet meer teruggebeld en is de zogenaamde slotenmaker niet meer op komen dagen.
We hebbenwel materiaalkosten en arbeidsloon vooraf betaald. Dat laatste was misschien niet zo slim achteraf. Maar goed, ik ben te goeder trouw geweest.
Ik adviseer u niet met dit ‘ bedrijf’ in zee te gaan

De oplossing

Alle onkosten vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feenstra-slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Feenstra-slotenmakers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen