Klacht Feenstra-slotenmakers: Zeer hoge rekening

Klachtnummer
# 390705
Gebruiker
HogeLey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer hoge rekening voor vervanging van deurslot. Het nieuwe slot bleek dezelfde maat en merk te hebben als het oude. (Yale) Derhalve weinig werk terwijl ook de slotgaten in de deurlijst niet vervangen werden. Ik heb enigszins beduusd de rekening 867,50 aan de monteur betaald.
De volgende dag wilde ik in eerste instantie weten wat de 240 euro voor "de specifieke inzet voor een deur" betekende. Ik werd onsympathiek te woord gestaan en hebben ze na doei gezegd te hebben de verbinding verbroken.

De oplossing

Ik zou zeker 400 euro retour willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feenstra-slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Feenstra-slotenmakers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen