Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Misleiding

Klachtnummer
# 292446
Gebruiker
C.M. van der Poel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Misleiding,Verwarmingsketel kapot, vervanging volgens site Feenstra ruim 1100 euro, uiteindelijke offerte ruim 1800 euro. Volgens site vervanging en installatie 1104 euro, gebeld voor overeenkomst maar dat kon niet foto's opsturen en offerte afwachten, Offerte andere ketel 1530 euro met overbodig onderhoudsabonnement a 13,75 per maand voor 2 jaar, weer contact, abonnement geweigerd maar dan werden de installatiekosten ruim 1800 euro, dat is ruim 700 euro meer dan het eerste bedrag op de site van Feenstra. Weer gebeld en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, maar dat mocht niet baten!

De oplossing

rectificatie, en eerlijke informatie, zonder melk abonnement op een nieuwe ketel met fabrieksgarantie.

1 reactie

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geacht heer, mevrouw Van der Poel,

    Naar aanleiding van uw bericht op deze website kunnen wij u als volgt berichten.

    Allereerst willen wij u melden dat wij het jammer vinden dat u ontevreden bent en het gevoel heeft dat wij u misleiden.

    Graag geven wij u via deze weg wat meer duidelijkheid over de aanschaf van een veilig geïnstalleerde cv-ketel.

    In geval van aanschaf van een cv-ketel zijn er bij ons twee mogelijkheden.
    Namelijk:
    - Kopen zonder onderhoudsabonnement
    - Kopen met onderhoudsabonnement

    Indien een cv-ketel wordt gekocht met onderhoudsabonnement is de initiële aanschafprijs lager. Dit heeft te maken met het volgende: u betaalt de niet direct doorbelaste kosten verspreid over de eerste twee jaar. Dit houdt in dat de kosten van de cv-ketel uiteindelijk, na het verstrijken van twee jaar, gelijk is aan de aanschafwaarde van de cv-ketel zonder onderhoudsabonnement.

    Het bedrag van € 1104,- wat u op onze website heeft gezien is een “kale” prijs, daarboven op komt nog een verplichte veiligheidspakket. Op onze website en communicatie naar u toe zijn wij open en transparant geweest over de kosten en de mogelijkheden.

    Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com.

    Vertrouwende u naar behoren te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen