Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Misleiding
Details
De klacht
Misleiding,Verwarmingsketel kapot, vervanging volgens site Feenstra ruim 1100 euro, uiteindelijke offerte ruim 1800 euro. Volgens site vervanging en installatie 1104 euro, gebeld voor overeenkomst maar dat kon niet foto's opsturen en offerte afwachten, Offerte andere ketel 1530 euro met overbodig onderhoudsabonnement a 13,75 per maand voor 2 jaar, weer contact, abonnement geweigerd maar dan werden de installatiekosten ruim 1800 euro, dat is ruim 700 euro meer dan het eerste bedrag op de site van Feenstra. Weer gebeld en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, maar dat mocht niet baten!De oplossing
rectificatie, en eerlijke informatie, zonder melk abonnement op een nieuwe ketel met fabrieksgarantie.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.