Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: 22 weken wachten en geen service

content Opgelost
# 352022
Dionne

Op 17 oktober meldde ik onze CV aan voor een onderhoudsbeurt en apk, samen verkocht onder de naam APK+.
In de bevestigende e-mail die ik vervolgens ontving, stond dat ik binnen twee werkdagen reactie zou krijgen met een voorstel voor een afspraak. Ik hoorde ruim drie of vier weken niks.
Vervolgens neem ik zelf telefonisch contact op met Feenstra, krijg een dame aan de telefoon die direct een afspraak inplant voor 10 of 11 december 2018 tussen 11-13 uur. Een excuus of uitleg wordt niet gegeven.
Vervolgens ontvang ik tot mijn verbazing een aantal dagen later, op 23-11 (ruim vijf weken na aanmelding) een e-mail met een afspraak bevestiging op 12-2-2019...
Wat is er dan gebeurt met de afspraak van 10/11 december?
Uiteraard verscheen er niemand op 10/11 december ondanks dat ik mijn agenda er toch vrij voor heb gehouden voor het geval dat er toch een monteur zou komen.
Ik ben op dit punt al zeer ontevreden over de gang van zaken.
Helaas bleef het daar niet bij.
Toen het eindelijk 12-2-2019 was (ZEVENTIEN weken nadat ik de afspraak had verzocht) kreeg ik sochtends telefoon: vanwege spoed kon de afspraak niet doorgaan. Ik ben boos en laat dit de dame aan de telefoon merken. Ze wil direct een vervangende afspraak plannen... eerst volgende mogelijkheid is op 18 maart (..?) dat is nóg eens 5 weken verder oftewel TWEE EN TWINTIG weken na de oorspronkelijke aanmelding van 17 oktober. Die betreffende week ben ik op vakantie dus verzoek een afspraak de week daarop: die week kon ik ineens alle opties kiezen.. ook vreemd als je dan ineens alles kunt kiezen en tot de week daarvoor het 100% vol geboekt is.
Ik vind dit absoluut onacceptabel en ben dan ook zeer ontevreden. En ik mag hopen dat ze in Maart wel komen...

Overeenkomst opzeggen of gratis beurt

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte mevrouw Steenvoorden,

Bedankt voor uw bericht.

Wij proberen met alle macht onze beloftes waar te maken. De realiteit is dat ons dat in deze zeer drukke maanden onvoldoende lukt, waarvoor onze oprechte excuses.

Zoals u al aangeeft stond de eerste afspraak ingepland op 11 december 2018, deze is wegens drukte geannuleerd. De tweede afspraak stond ingepland op 12 februari, ook deze kon wegens drukte niet doorgaan. Op dit moment staat er een nieuwe afspraak ingepland op 26 maart 2019.

U geeft als gewenst oplossing een gratis APK+, hier kunnen wij helaas geen gehoor aan geven. Indien u afziet van de overeenkomst en de afspraak van 26 maart 2019 wenst te annuleren, dan vernemen wij dit graag van u middels een e-mail aan webcare@feenstra.com.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Dionne
Afspraak annuleren

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?