Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: 5 minuten te laat, of gewoon niet aangebeld?

ekruiper

In Augustus heb ik een afspraak gemaakt voor onderhoud van mijn C.V. Ik heb aangegeven 30 min reistijd van werk naar woning te hebben. Ik kon enkel het dagdeel 's middags vastleggen, en heb verzocht dat de monteur mij 45 minuten voor aankomst zou bellen. De telefoniste zei dat ze niets kon beloven, maar dat ze hun best zouden doen om op tijd te bellen. Op de dag van de afspraak ben ik door de monteur gebeld om 12.50. Helaas net te laat om het gesprek aan te nemen. Ik ben direct in de auto gestapt. Vanwege het anonieme nummer was het niet mogelijk de monteur terug te bellen om te zeggen dat ik onderweg was. Om 13.25 arriveerde ik bij mijn huis. De monteur was stipt 13.20 vertrokken. Ik heb direct Feenstra gebeld, met verzoek om de monteur terug te sturen, maar daar kon men geen gehoor aan geven. Mijn huurders bleken nota bene gewoon thuis te zijn, maar er was helemaal niet aangebeld! Dat ik nu alsnog een factuur (6230393) ontvang, vind ik ongepast.

Ik vind het niet terecht dat ik een factuur moet betalen van 51,99. En wil dit graag terug ontvangen.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer K****,Inzake uw klacht hebben wij contact gehad met de verantwoordelijke afdeling. Omdat bepaalde zaken zich in grijs gebied bevinden hebben wij de opdracht gegeven om de werkbon (intern) te laten crediteren. U hoeft dit bedrag dus niet te voldoen.Schriftelijk zult u hier een bevestiging van ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare
    ekruiper
    Beste Feenstra,Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Ik heb de rekening reeds betaald. Er werd druk gezet om te betalen, anders zou een incasso bureau worden gestuurd, en de rekening verder oplopen. Het bedrag van 51,99 is overgemaakt. Kunt u dit terug storten?Groeten, Esther Kruiper
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw K***,Zoals in de eerdere tekst staat beschreven laten we dit (intern) crediteren. Dit betekend dat indien er andere openstaande posten zijn dit hiermee zal worden verrekend. Als er geen openstaande posten zijn zal het bedrag worden teruggestort. Het is ons niet geheel duidelijk waarom u ons afhandelvoorstel heeft afgewezen.Groet,
    Feenstra Webcare
    ekruiper
    Fijn dat mijn klacht via Klachtenkompas zo snel opgelost is. Ik ben helemaal tevreden met de oplossing. Jammer dat er een extern publiek medium nodig is om tot deze oplossing te komen, en dat dit via de normale klachtenprocedure van Feenstra niet is gelukt.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?