Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Afspraak om terug te bellen wordt niet nagekomen.

Fedde2104

Op 8 augustus het formulier via de site van Nuon ingevuld dat we een afspraak met een energieadviseur van Feenstra wilden voor eventuele plaatsing van zonnepanelen . Zijn de volgende dag terug gebeld en ( volgens ons ) is een afspraak te maken met een ernergieadviseur op donderdag 11 -08- 2016 om 16.00 uur. .Zitten wachten op dat tijdstip echter er komt niemand . Tegen 5 uur maar eens gebeld met Feenstra ,volgens de mevrouw was er alleen maar afgesproken dat er op dat tijdstip telefonisch contact zou worden opgenomen ( ook niet gelukt) maar ze wilde wel wat gegevens van ons hebben ( zoals een vrije groep in de meterkast, wist ik niet) en dan zouden we een offerte krijgen. Opnieuw aangegeven dat we toch graag eerst adviseur op bezoek wilden hebben om de mogelijkheden te bespreken, voor er een offerte zou worden uitgebracht . De dame aan de telefoon gaf aan dat we de volgende dag gebeld zouden worden om daarvoor een afspraak te maken, nooit meer iets gehoord van Feenstra.

Wat betreft de vraag of zonnepanelen iets voor ons zijn daar zijn we nog niet uit , waar we wel uit zijn dat we deze niet bij Feenstra zullen aanschaffen , blijkbaar hebben ze daar genoeg werk c.q. klanten.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer De V****,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Na het lezen van uw bericht kan ik mij voorstellen dat de gang van zaken niet naar tevredenheid zijn opgepakt. Het is niet onze bedoeling om een ontevreden gevoel bij u te creëren.

Uw zaak zal verder intern in behandeling worden genomen zodat soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Mocht u in de toekomst alsnog een adviesgesprek willen aanvragen, dan staan wij graag voor uw klaar.

Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het ontstane ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    Fedde2104
    Heb toch een positieve beoordeling gegeven, overal worden fouten gemaakt . Altijd zeer tevreden geweest over de monteurs van Feenstra , de werkers in het veld . Maar al eerder gemerkt dat ze op kantoor / telefoon afdeling wel eens steken laten vallen. Misschien te weinig personeel en/of kwaliteit ??

Fedde2104

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?