Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: al 24 uur zonder verwarming, Feenstra wil gewoon niet komen!!!!!

# 197329
ellen weynschenk

Zitten al sinds gisteren in 16 graden ( inmiddels 14).Na verschillende telefoontjes komen ze alsnog niet. Monteur heeft onderdeel niet, terwijl ze niet eens zijn wezen kijken. geeft mijn man aan "dan gaat hij het toch halen op de vestiging"? neeeee dat kan niet. Oh komen ze dan gelijk morgen ochtend ? neeeeee we moeten maar bellen voor een afspraak en dan komen ze morgen wel een keer. Dus ik moet morgen heel de dag met mijn kinderen in 14 graden wachten tot dat een monteur komt!!!!!!! Waar heb je dat 24 uurs service contract voor?!!!
Mijn man vanochtend weer gebeld, inmiddels is het 13.30 uur. Nog steeds niemand gezien. Gelukkig schijnt de zon en is het 16,5 graden in huis. Sorry kids ga maar op de bank liggen met een deken. Gelukkig heeft de kleinste koorts dus die heeft het al warm van zicht zelf.... Echt ongelofelijk!!!!! via Facebook ook een klacht ingediend, reactie gekregen dat ze het heel erg vonden of ik mijn gegevens door wilde geven.Gedaan maar nog steeds geen monteur

Er moet een monteur komen!!!

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte mevrouw W********,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op de monteur. Onze excuses hiervoor.

Wij doen ons uiterste best om al onze klant zo goed en snel mogelijk te helpen.

Gisteren 24 november 2016 is er gelukkig een monteur bij je geweest voor het verhelpen van de storing en is er tevens gelijk onderhoud uitgevoerd aan uw cv ketel.

Wij gaan ervan uit dat alles naar behoren werkt.

Feenstra Webcare^SK

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?