Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Contract afgesloten terwijl dit niet kan
Details
De klacht
2 jaar geleden een monteur gehad om te zien of ik een contract bij feenstra kon aangaan,Ik heb asbest naast mijn ketel maar de monteur gaf aan dat dit niet erg is, nu een monteur van feenstra gehad voor onderhoud en die doet niks want er zit asbest.
Dit was al bekend bij feenstra maar alsnog laten zij mij 2 jaar lang betalen.
Ik heb dus 0.0 aan mijn contract gehad en feenstra denkt er niet aan om mij hierin te helpen of on mijn contract terug te betalen terwijl dit hun fout is.
Contact gehad met dirk van de servicedesk en die is erg klantonvriendelijk, onderbreekt mij meermaals im het gesprek en het interesseerd hem niks
De oplossing
Terugbetaling contract, 2,5 jaar betaald voor niksDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.