Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Contract afgesloten terwijl dit niet kan

Klachtnummer
# 169442
Gebruiker
Johnny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 jaar geleden een monteur gehad om te zien of ik een contract bij feenstra kon aangaan,

Ik heb asbest naast mijn ketel maar de monteur gaf aan dat dit niet erg is, nu een monteur van feenstra gehad voor onderhoud en die doet niks want er zit asbest.

Dit was al bekend bij feenstra maar alsnog laten zij mij 2 jaar lang betalen.

Ik heb dus 0.0 aan mijn contract gehad en feenstra denkt er niet aan om mij hierin te helpen of on mijn contract terug te betalen terwijl dit hun fout is.

Contact gehad met dirk van de servicedesk en die is erg klantonvriendelijk, onderbreekt mij meermaals im het gesprek en het interesseerd hem niks

De oplossing

Terugbetaling contract, 2,5 jaar betaald voor niks

1 reactie

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer Van Beek,

    Hierbij bevestigen wij het telefoongesprek van heden middag d.d. 27 mei jl.

    Wij betreuren ten zeerste dat onze monteur niet in staat is geweest om onderhoud aan uw cv-ketel te plegen. Er is sprake van asbest in uw woning.

    Wij hebben het volgende met u afgesproken. U schakelt een derde in om de asbest uit uw woning te verwijderen. De door de derde opgestelde factuur doet u vervolgens aan ons toekomen. Van het totaalbedrag zullen wij € 220,- op ons nemen.

    Dit bedrag is gebaseerd op de totale abonnementskosten die u aan ons heeft betaald. Dit bedrag maken wij aan u over op moment dat u opnieuw een Warmte Garantie abonnement bij ons afsluit, met de minimale looptijd van twee jaar.

    Afgesproken met u is dat u het Warmte Garantie abonnement afsluit op moment dat de asbest uit uw woning is verwijderd. Zodra vorengenoemde werkzaamheden zijn uitgevoerd vernemen wij graag van u. Uw e-mail kunt u verzenden naar klachten@feenstra.com onder vermelding van uw referentienummer: 10118.

    Vertrouwend erop u naar behoren te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen