Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Creditnota wordt niet uitbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135824
Gebruiker
B. Plugge
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds april probeer ik er voor te zorgen dat een creditnota van Feenstra aan mij wordt uitbetaald. Inmiddels heb ik al 5 keer gebeld: op 14 /07, op 06/08, op 10/08, op 21 /09 en een keer die ik niet genoteerd heb. Elke keer wordt er gezegd dat de creditnota te zien is en dat ik moet wachten op uitbetaling. Maar er gebeurt vervolgens niets.

Op 7 oktober heb ik maar een contactformulier ingevuld, hier kreeg ik op 9 oktober een reactie dat het (wederom) naar de 'juiste' afdeling werd doorgestuurd. Op 16 oktober heb ik nog maar eens gemaild dat ik weer geen reactie had gehad. Sindsdien heeft Feenstra niet meer gereageerd.

De oplossing

Graag wil ik dat de creditnota binnen twee weken is uitbetaald op mijn bankrekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer P*****,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op de website Klachtenkompas.

    Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over Feenstra en dat de communicatie niet goed is verlopen, dit is natuurlijk niet de service die u mag verwachten van Feenstra.

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad waarin u heeft aangegeven dat de creditnota is uitbetaald op 30 oktober 2015.

    Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat het zo moeizaam is verlopen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB
  2. Auteur
    B. Plugge
    Datum
    Vandaag gebeld door de klantenservice. Die waren niet op de hoogte dat ik de creditnota vorige week gehad heb.
    Wat een belabberde communicatie. Dus zowel Extern als intern hebben ze geen idee wat ze aan het doen zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Plugge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen