Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: De monteurs hebben zonder toestemming van mij foto's van mijn trommel op de zolder gemaakt mogen hun dat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192786
Gebruiker
Dianne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zou vandaag een nieuwe ketel krijgen .
De monteurs kwamen bij mij boven op zolder
Mijn zoon was bij hun .
Omdat ik kinderen naar school moest brengen .
Ze zijn naar zolder gegaan en zeiden tegen hem.
Dat ze zo niet konden werken met al die rommel .
Maar goed we wonen met 7 mensen in een te klein huisje
Dus zolder vol natuurlijk .
De monteurs hebben zonder enig toestemming van mij
Of mijn zoon foto's gemaakt van mijn spullen wat daar op de
Zolder liggen .
Mogen ze dat zo maar .
Is toch in mijn huis en mijn spulen .
En daarna zijn ze weg gegaan met mededeling naar mijn
Zoon dat er eerst op geruimt moet worden .
En zijn weg gegaan .
Toen hun in de bus zaten kwam ik thuis
Van school ze namen geen moeite om uit te stappen

De oplossing

Dat excuus en dat de foto's verwijderd wordt .
En een goede oplossing komt

3 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte mevrouw N*********,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben telefonisch contact met u opgenomen maar helaas kwam dat ongelegen.

    Wij hebben afgesproken dat er volgende week opnieuw telefonisch contact met u zal worden opgenomen, zodat u een toelichting kunt geven op uw bericht.

    Wij betreuren de gang van zaken en willen graag tot een oplossing komen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^SK
  2. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte mevrouw N*********,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en hebben wij de situatie besproken.

    Wij betreuren de situatie en vinden het jammer dat u ontevreden bent.

    Aankomende woensdag 16 november 2016 wordt de nieuwe cv-ketel geplaatst waarbij de volgende afspraken zijn gemaakt:

    • De werkruimte van de monteurs werkbaar en veilig zijn.
    • In de woning iemand aanwezig is die 18 jaar of ouder is.
    • De foto’s die gemaakt zijn zullen worden verwijderd.

    Wij vertrouwen erop dat aankomende woensdag de installatie naar tevredenheid zal verlopen.

    Mocht u naar aanleiding van dit bericht vragen hebben dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB
  3. Auteur
    Dianne
    Datum
    Ze zijn wezen kijken bij ons thuis ze hebben hun excuses gedaan dit had dus niet mogen gebeuren en ze hebben die mannen aan gesproken .
    En nu zijn 2 andere monteurs woensdag geweest en hebben netjes
    Bij ons een nieuwe ketel geplaatst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen