Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra belooft restutie deel abonnementsgeld, maar keert niet uit
Details
Klacht
Op 10 mei liet ik weten tevreden te zijn met de oplossing die Feenstra ons bood.
""UITEINDELIJKE OPLOSSING
Feenstra restitueert 4 kwartalen van de betalingen voor het onderhoudscontract en maakt mijn opzegging in orde per 30 april. Klachtenbehandelaar was zeer vriendelijk aan de telefoon.
STATUS
OPGELOST"
Er was ons gezegd dat het wel 2-6 weken kon duren.
Inmiddels zijn we bijna 9 weken verder.
En net als een servicecontract dat niet leidde tot service, lijkt het erop dat ook nu de woorden groter zijn dan de daden.
Gewenste oplossing
Z.s.m. overgaan tot betaling van de termijnen die ons zijn toegezegd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.