Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra belooft restutie deel abonnementsgeld, maar keert niet uit

HPAND

Op 10 mei liet ik weten tevreden te zijn met de oplossing die Feenstra ons bood.

""UITEINDELIJKE OPLOSSING
Feenstra restitueert 4 kwartalen van de betalingen voor het onderhoudscontract en maakt mijn opzegging in orde per 30 april. Klachtenbehandelaar was zeer vriendelijk aan de telefoon.
STATUS
OPGELOST"

Er was ons gezegd dat het wel 2-6 weken kon duren.

Inmiddels zijn we bijna 9 weken verder.

En net als een servicecontract dat niet leidde tot service, lijkt het erop dat ook nu de woorden groter zijn dan de daden.

Z.s.m. overgaan tot betaling van de termijnen die ons zijn toegezegd.
Ik ben inderdaad gebeld. Wederom met welgemeende excuses. Het beloofde bedrag zou meteen gestort worden. Inmiddels zijn we weer bijna een maand verder en ook deze toezegging en belofte is niet nagekomen. Wij hebben nog niets ontvangen tot op heden. --------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------Op 18 augustus hebben we het bedrag uiteindelijk ontvangen. Het koste wel wat moeite maar uiteindelijk is het opgelost.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw A*****,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de ontstane vertraging. Gisteren is er telefonisch contact met u geweest en is het een en ander toegelicht. Wij zullen ervoor zorg dragen dat de uitbetaling spoedig zal plaatsvinden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?