Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra flutbedrijf

Emma

Al sinds oktober problemen met c.vketel. Zou afgelopen maandag weer gerepareerd worden met als resultaat dat ik sindsdien zonder verwarming zit nee,ze hebben geen monteurs om de fout te corrigeren. Middenin de winter wel te verstaan!! Vandaag half acht afgesproken dat er eindelijk een monteur komt. Nee dus moet maar afwachten. Tot 12.30 uur. Afgelopen maandag 6,5 uur gewacht..kan nu weer wachten én zit lekker in de kou maar dat interesseert ze geen bal. Wat een flutbedrijf.

Service graag je laat mensen niet in de kou zitten
Ze liegen maar wat af. Afspraak was 7.30 uur monteur. Dat komen zeniet na.Totaal geen service. Bepaald niet de eerste keer Waardeloze tent. Het is inmiddels bijna 10.00 uur én eris nog steeds niemand onderweg Zeer klantonvriendelijk. Onacceptabel Bedankt feenstra

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Beste mevrouw Smit,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat het niet mogelijk was om een afspraak in te plannen voor dezelfde dag. Wij doen ons uiterste best om al onze klanten zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Onze monteursafspraken plannen wij in dagdelen of hele dagen in. Dit heeft te maken met het feit dat de gemiddelde duur voor het verhelpen van storingen van tevoren niet bekend is. De afspraak voor vandaag staat ingepland tussen 08:00-12:30 uur.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?