Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra heeft diensten verkocht die ze niet leveren, maar die proberen ze nu wel te incasseren.

content Niet opgelost
DaLo

Feenstra stapelt de ene blunder op de ander. Eerst heeft het maanden geduurd voordat we een kloppende offerte hadden. Vervolgens waren tijdens de installatie niet alle onderdelen mee waardoor ze nog een keer moesten terugkomen. Daarna bleek dat ons een dienst was verkocht a € 670 die de monteur helemaal niet kon leveren. En nu doet de gloednieuwe thermostaat het ook nog eens niet. We proberen dit al sinds begin september verholpen te krijgen. We hebben al talloze keren met Feenstra gebeld, maar ze bellen nooit terug en lossen onze problemen niet op.

Het waterzijdig inregelen van de radiatoren moet worden gecrediteerd en er moet zo snel mogelijk een monteur langskomen die een oplossing heeft voor de Honeywell thermostaat (er schijnt een probleem te zijn met de batterij, dus een extra oplader meenemen zou kunnen helpen)

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw Van Leeuwen,

Hartelijk dan voor uw bericht.

Via deze weg willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het niet adequaat reageren op uw eerdere verzoeken, hiermee hadden wij veel onvrede kunnen voorkomen.

Voor vrijdag 13 oktober is er een afspraak met u ingepland met onze hoofdmonteur voor het oplossen van de problemen met de kamerthermostaat.

Wat betreft de kosten omtrent de Evohome kamerthermostaat zal de betreffende adviseur spoedig contact met u opnemen om dit inhoudelijk verder met u te bespreken en u hier meer duidelijkheid over verschaffen.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht vragen hebben, willen wij u vriendelijk verzoeken deze te richten aan webcare@feenstra.com.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

DaLo
Er is een monteur langsgekomen en die heeft aangegeven dat we beter een andere thermostaat kunnen plaatsen. Er moet een nieuwe afspraak moeten worden gemaakt zodat hij deze kan komen plaatsen. Dat is echter nog niet gebeurd. Op de klacht over het waterzijdig inregelen van de radiotoren en de cv-ketel (aan ons geoffreerd voor bijna €700, niet uitgevoerd, toch geïncasseerd, door ons gestorneerd) heeft Feenstra nog helemaal niet gereageerd. Zolang daar geen oplossing voor komt, wordt de betaling niet gedaan.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?