Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra kan opeens wel reageren en maakt me weer boos ...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 281519
Gebruiker
Tee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie mijn beide klachten over FEENSTRA geplaatst op 12 nov. jl. 's avonds (ook klachtomschrijving : Telefonist met Gronings/Drents accent wil zijn naam niet zeggen en plaatst mij daarom achteraan wachtrij).
Feenstra rageert opeens heel slagvaardig maar pas na dit medium gebruikt te hebben en vraagt om mijn e-mailadres voor attentie ...
Ben al 11 jaar klant en heb al jaren zelfde e-mailadres dat zij al die jaren al hebben ..
FEENSTRA alsjeblieft u begin je nu weer met mij boos te maken?

De oplossing

Oplossing geven

1 reactie

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Mulder,

    Op dit moment zijn wij niet in het bezit van uw e-mailadres. Om uw klacht verder in behandeling te nemen ontvangen wij middels een e-mailbericht aan webcare@feenstra.com graag uw e-mailadres.

    Wij verzoeken u vriendelijk om deze informatie alsnog naar ons te sturen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tee
Datum
Uiteindelijke oplossing
De geplande afspraak is weer NIET nagekomen en Feenstra kan wel nieuwe afspraak maken... ben vanaf aug. bezig hoe bont kun je t maken als bedrijf. Wat denken ze wel niet dat ik 3x een vrije middag inplan als freelancer? Dit heeft mij al zoveel geld gekost. Een financiele vergoeding is het minste wat Feenstra kan aanbieden plus vanmiddag een monteur. Ben heel benieuwd of die op tijd komt. Feenstra heeft zijn zaakjes NIET op orde en kan zich ook NIET verplaatsen in mij als hele boze klant waarbij keer op keer door Feenstra de gemaakte afspraken NIET worden nagekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen