Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra laat mij in de kou staan

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 290194
Gebruiker
RB
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Feenstra laat mij in de kou staan. Niet kloppende offerte en haast onmogelijk contact te krijgen.

1. Vorig jaar is mijn ketel afgekeurd door Feenstra, hierbij is gelijk een offerte opgemaakt op zijn tablet. Het bedrag wat hieruit naar voren kwam, komt niet overeen met de per mail ontvangen offerte. De betreffende monteur heeft contact gezocht met zijn kantoor (in mijn aanwezigheid) waaruit bleek dat er een prijsverschil zat in gebruikte onderdelen (+/- €100). Er is toegezegd dat dit gecorrigeerd zou kunnen worden. Dit is echter niet gebeurd. Ik heb begin januari weer contact gezocht met Feenstra, de offerte is heropend met nog steeds het verkeerde bedrag.
Ik heb dit over de telefoon en via de online chat, geprobeerd duidelijk te krijgen, zonder succes.

2. Inmiddels is mijn ketel overleden en zit ik al enkele dagen zonder. Ik heb afgelopen maandag tweemaal contact gehad met Feenstra, waarin mij is toegezegd, gezien de omstandig hededen, ik zsm zou worden terug gebeld. Helaas zonder opvolging.
Dinsdag heb ik wederom contact gezocht met Feenstra, waarbij ik weer het hele verhaal heb moeten uitleggen. Uiteindelijk ben ik terug gebeld, mijn boven genoemde verhaal zou niet correct zijn. Hierin heb ik aangegeven hierin teleurgesteld te zijn, en indien ik toch wil de opdracht wil bevestigen ik dit via de online offerte te zullen doen.

3. Direct na, heb ik via mail een bericht ontvangen dat er een nieuwe offerte online stond, maar via de links in de mail kom ik niet in offertes uit. Ik heb zoals in de mail staat, geantwoord op de mail waarop ik nog op antwoord wacht. Ook telefonisch krijg ik op dit moment geen contact meer.

Boven staand epistel zou iets minder storend zijn als ik inmiddels niet al meerdere dagen zonder verwarming of warm water zit.

De oplossing

Kloppende offerte zoals mondeling besproken met betreffende monteur gedurende de opmaak van de offerte

5 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer Brak,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij elkaar gesproken en heeft u het een en ander kunnen toelichten. Op dit moment hebben wij uw bericht in behandeling genomen en zullen wij dit intern verder oppakken. Zodra wij hier meer duidelijkheid over kunnen verschaffen, zullen wij u berichten.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare
  2. Auteur
    RB
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor de update, ik wacht u reactie af.

    Mvg,
    Rian
  3. Auteur
    RB
    Datum
    In aanvulling:
    Ik hoop dat de reactie spoedig komt, want ik heb immers nog steeds geen verwarming of warm water.
  4. Auteur
    RB
    Datum
    Beste Feenstra,

    Bedankt voor de nieuwe offerte! Dit is naar tevredenheid.
    Hopelijk tot snel weerzien bij de installatie.

    Mvg,
    Rian
  5. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Brak,

    Bedankt voor uw terugkoppeling.

    Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de nieuwe offerte. Mocht u akkoord gaan met de offerte dan heten wij u via deze weg van harte welkom.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u zich wenden tot webcare@feenstra.com.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RB
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing is dat de prijs aangepast en de ketel is inmiddels keurig geïnstalleerd, de monteur heeft zeer goed werk geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen