Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra laat ons werkelijk in de kou staan, en dit duurt nu al ruim drie en een half jaar

content Opgelost
familie breurken

najaar 2015 nieuwe ketel Atag C5 via Feenstra besteld. daar bij is er in de woonkamer ook een nieuwe radiator geplaatst. Het constante probleem is het NIET warm en aangenaam krijgen in met name de woonkamer. Overige ruimtes zijn geen probleem, soms eerder te warm. regelmatig krijgen wij te horen van monteurs van Feenstra dat het heel lastig is omdat er en vloerverwarming is, er zijn convectoren en radiatoren. Ja, Dus?? In de woonkamer liggen standaard twee plaids zodat we die in de avond over ons heen kunnen trekken omdat het niet warm is te krijgen. Ons huis is 17 jaar oud en goed geisoleerd. Een maand geleden is er zelfs een monteur van Atag bij ons geweest en heeft de zaak onderzocht omdat de monteurs van Feenstra er niet uitkwamen. Hij heeft zijn advies doorgestuurd naar zijn opdrachtgever _ Feenstra. Het zou liggen aan de Thermostaat de Atag ONE. Rond de tweede of derde week maart heb ik via de site van Feenstra een klacht verstuurd naar de afdeling klantenservice. nu 15 april nog steeds geen reactie. Meerdere malen telefonisch contact gehad met de o.a. dhr Van Groningen, planner en hoofdmonteur bij Feenstra. Man praat de veters uit je schoenen maar kan nauwelijk to the point komen om het probleem na drie en een half jaar op te lossen. Op 26 maart is er i.o.m. dhr van Groningen een nieuwe en verse monteur naar ons gekomen om de Atag ONE te vervangen voor een simpelere Thermostaat, want de Atag ONE thermostaat zou de complexe situatie in ons huis met drie verwarmingssystemen niet aankunnen. De laatste monteur heeft de bedachte oplossing aanschouwd en gezegd dat dit geen oplossing is. hij heeft meerdere keren gebeld naar bij Chef, heeft tevens een mail gestuurd naar de manager van die afdeling met het verzoek contact op te nemen met klant om het probleem op te lossen. Het blijft stil vanuit Feenstra. Feenstra pretendeerd van alles maar als je als klant er niet bovenop blijft zitten gebeurd er niets. Na drie en een half jaar in de kou ben ik het zat.

Ik/wij wilen dat er nu op korte termijn een adequate oplossing komt en dat dit binnen kort tijd het koude probleem is opgelost. Per omgaande wil ik gebeld worden door een manager met mandaat bij Feenstra die actie kan ondernemen. dhr Van Groningen ben ik inmiddels al gepasseerd.

familie breurken
    Jammer dat het probleem nog steeds niet is opgelost door Feenstra.
    familie breurken
    Buiten dat het probleem nog steeds niet is opgelost heeft Feenstra geen contact met ons opgenomen. Constant moeten wij er achter aan om maar weer verder te gaan. En dat terwijl de laatste monteur die bij ons is geweest rechtsstreeks een mail heeft gestuurd met de problmatiek naar hoofd klantenservice.....inmiddels een week of 5 a 6 geleden.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw Koopmans,

Bedankt voor uw bericht.

Uw klacht is bij ons in behandeling genomen en geregistreerd. Wij hebben hiervoor de verantwoordelijke afdeling benaderd. Wanneer wij terugkoppeling hebben ontvangen, zullen wij u op de hoogte brengen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw Koopmans,

Op dit moment hebben wij dit uit handen gegeven aan deskundigen, zodat wij tot een oplossing kunnen komen. Excuses voor het ontstane ongemak.

Feenstra Webcare

familie breurken
Twee heren van Feenstra zijn op 2 mei langs geweest. de problemen zijn geconstateerd, waarschijnlijke komen de probleem van de koude in de woonkamer door over gevoeligheid van de Atag One kamer thermostaat. Er word nagedacht over een een passende oplossing. verslag hiervan volgt zsm.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?