Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra neemt klanten niet serieus.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 354313
Gebruiker
R. Koek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al maanden per mail, telefoon en tot slot met een brief aan de directie bezig om een simpel antwoord te krijgen op mijn vraag hoe ik filters voor de door Feenstra geplaatste Elan 10 kan bestellen. Zelfs op een ultimatum wordt niet gereageerd en
toezeggingen worden niet nagekomen!

De oplossing

1. een einde maken aan deze wanprestatie;
2. mij op zeer korte termijn berichten hoe ik bij Feenstra filters voor een Elan 10 kan bestellen en wat daarvan de kosten zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Koek,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken en het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Uiteraard vinden wij dit een kwalijke zaak.

    Via deze weg helpen wij u graag verder aan de nodige informatie. De filters voor de Elan kunt u via ons bestellen en de kosten bedragen € 16,35. Graag vernemen wij middels een e-mail aan webcare@feenstra.com van u of u de filters via ons wenst te bestellen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Koek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bizar, dat na plaatsing van mijn klacht op Klachtenkompas nu wel binnen de kortste tijd het gevraagde antwoord wordt gegeven. Het bevestigd mijn indruk, dat Feenstra te groot is gegroeid ten kosten van de interne communicatie en controle!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?