Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra schrijft onterecht geld af!

Nothappy1

Enige tijd geleden hebben wij een incasso brief ontvangen over een openstaande betaalfactuur van Feenstra. Aan het licht kwam dat er afgelopen jaar via automatische incasso nog maandelijkse geld van onze rekening werd afgeschreven! Omdat voor ons niet duidelijk was waar deze kosten vandaan kwamen hebben wij telefonisch contact gezocht met Feenstra. Volgens Feenstra kwamen de kosten voort uit de huur van een geiser uit onze oude woning waarin we inmiddels al een jaar niet meer wonen. Feenstra suggereert dat er destijds, 15 jaar geleden, bij het ondertekenen van het huurcontract tevens een contract van Feenstra is ondertekend. Zelf hebben ze echter geen fysiek contract hiervan! Maar al die jaren is er wel geld van ons afgeschreven aan de hand van een contract!

Omdat wij vrij recent bij Eigen Haard een nieuw huurcontract hebben ondertekend weten wij goed dat daar geen apart contract van Feenstra bij zit. Als dit 15 jaar geleden wel zo was dan willen we dit graag zien. Om dit te controleren hebben we meerdere malen contact gehad met Eigen Haard en medewerkers hebben hier navraag gedaan bij dhr Frank van Rooij, die bevestigd dat een geiser inbegrepen is bij de woning en de huur en dat dit . Daar komt nog bij dat volgens dhr. Frank van Rooij op het oude adres überhaupt geen geiser van Feenstra aanwezig is omdat ze op dit adres samenwerken met een ander bedrijf. Dit zou betekenen dat er al die jaren onterecht geld van onze rekening is afgeschreven!

Toen wij dit terug koppelde naar Feenstra, met de vraag of ze dit bij dhr. Frank van Wanrooij konden verifiëren, weigerde ze dit. Omdat er zoveel onduidelijk heerst over van wie de geiser is en of het wel of niet in de huur inbegrepen was, hebben wij geen idee of er slechts een jaar onterecht geld van onze rekening is afgeschreven of dat het om de gehele periode van 15 jaar gaat. Wij staan met onze rug tegen de muur omdat Feenstra weigert contact met Eigen Haard te zoeken om dit uit te zoeken. We hebben minstens 6x contact gehad met beide partijen. Feenstra weigert iedere vorm van medewerking en staat ons uiterst onbeschoft te woord. Graag willen wij nu duidelijkheid over de situatie en het geld dat te veel betaald is terugontvangen!

Graag zien we dat Feenstra contract overlegt waar ze het over hebben. Uitzoeken of er überhaupt een geiser staat in de oude woning. Onterechte kosten terug betalen!

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte mevrouw Van Overbeeke,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en inmiddels doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Via onze interne klachtenafdeling hebben wij uw klacht nader bestudeerd en verder in behandeling genomen.

Via de klachten afdeling hebben wij u vandaag voorzien van een terugkoppeling hiervan.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare