Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra slechtste maatschappij ooit

Amberita12

Een gedeelte van mijn huis zit al weken , maanden zelfs zonder verwarming en laat het nou net de kinderkamer zijn die ijskoud is.
Feenstra heb ik hier verschillende keren over gebeld en der word iedere keer gezet dat ik er wel over terug gebeld word.
Ik word aan het lijntje gehouden telkens.

Eens een keer de verwarming komen maken en eindelijk eens een keer mijn thermostaat brengen die ik niet heb

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte mevrouw Bentaher,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze administratie zijn wij meerdere keren bij u geweest na het telefonisch melden van de storing. Op dit moment hebben wij een onderdeel besteld, welke een langere levertijd heeft dan verwacht. Uiteraard vinden wij dit zeer vervelend. Afgelopen week is er telefonisch contact met u opgenomen waarin wij dit gecommuniceerd hebben. Zodra wij het onderdeel in ons bezit hebben zullen wij contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Amberita12
De oplossing is dat Feenstra langs komt om te kijken waarom ik niet in het hele huis verwarming heb.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?