Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra verstuurd onterecht factuur

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 592659
Gebruiker
GPS
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ontving een factuur van Feenstra betreffende een abonnement. Aangezien ik niets met Feenstra heb dacht ik dat het phishing was. Na onderzoek bleek het echt een factuur van Feenstra te zijn. Na telefonisch contact zou Feenstra er op terug komen. Na een week niets vernomen. Weer gebeld en hetzelfde verhaal. Nu na 2 weken nog steeds niet terug gebeld.

Gewenste oplossing

Contact opnemen zoals afgesproken en credit factuur sturen.
Geboden oplossing
Als Feenstra mij had teruggebeld zoals afgesproken zou ik nooit hier een klacht geplaatst hebben. Nu vertrouw ik het niet meer en wacht ik af of er niet ineens een deurwaarder voor de deur staat.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    GPS
    Datum
    Vanwege de melding hier op Klachtenkompas ben ik gebeld door Feenstra. Ik moest het factuurnummer doorgeven en men zou er op terug komen. Maar tot op heden niets meer vernomen.
  2. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Steenwijk,

    Inmiddels is er contact geweest en willen wij via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken. Door een fout in onze administratie hebben wij u onterecht voorzien van deze factuur.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen