Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Feenstra verstuurd onterecht factuur

sad Opgelost
GPS

Ik ontving een factuur van Feenstra betreffende een abonnement. Aangezien ik niets met Feenstra heb dacht ik dat het phishing was. Na onderzoek bleek het echt een factuur van Feenstra te zijn. Na telefonisch contact zou Feenstra er op terug komen. Na een week niets vernomen. Weer gebeld en hetzelfde verhaal. Nu na 2 weken nog steeds niet terug gebeld.

Contact opnemen zoals afgesproken en credit factuur sturen.
Als Feenstra mij had teruggebeld zoals afgesproken zou ik nooit hier een klacht geplaatst hebben. Nu vertrouw ik het niet meer en wacht ik af of er niet ineens een deurwaarder voor de deur staat.

GPS
    Vanwege de melding hier op Klachtenkompas ben ik gebeld door Feenstra. Ik moest het factuurnummer doorgeven en men zou er op terug komen. Maar tot op heden niets meer vernomen.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Beste heer Steenwijk,

Inmiddels is er contact geweest en willen wij via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken. Door een fout in onze administratie hebben wij u onterecht voorzien van deze factuur.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?