Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Foutieve installatie van CV ketel

Anoniem

10 jaar geleden heeft Feensta bij ons een nieuwe cv ketel geïnstalleerd. Afgelopen winter wees onze bakamerinstallateur ons op het feit dat onze cv ondeugdelijk was aangesloten.. Ipv dat de CV lucht van buiten aanzuigt, doet hij dat vanaf zolder. Een maand later heeft de onderhoudsmedewerker van Feenstra dit bevestigd . De CV kan nog zekel 6 jaar mee dus de moeite waard om deze gevaarlijke situatie te verhelpen. Wederom contact met Feenstra gezocht. Zou teruggebeld worden wat niet gebeurde . Vervolgens via de website een klacht ingediend. Toen is er een afspraak gemaakt, kwam er wederom een onderhoudsmonteur die het probleem niet kon verhelpen, maar ook vaststelde dat de Cv ketel ondeugdelijk was geïnstalleerd. Vervolgens weer niets van Feenstra gehoord, weer een klacht ingediend. werd teruggebeld en het planbureau zou mij bellen voor een afspraak. Dat was rond 15 april. Daarna nooit meer iets gehoord. Wij zijn daar zeer boos over!

Dat de cv ketel deugdelijk wordt geïnstalleerd

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer Van der Harst,Wij zijn ons systeem aan het opschonen en zien deze klacht. Wij hebben hierover reeds met u enkele maanden geleden gecommuniceerd en de klacht besproken. Wij bedanken u voor het melden van de klacht.Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?