Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Geen actie!

# 192871
Ronald

Bij regulier onderhoud door Feenstra op 28 september jl. werd 'wisselaar lekt rookgas' geconstateerd. Nefit gebeld en Nefit zou naar ons toe komen volgens werkbon. Ruim een maand later contact met Feenstra opgenomen. Ik werd verzocht zelf contact met Nefit op te nemen, ondanks onderhoudscontract bij Feenstra. Nefit gaf aan niet direct met particulieren te praten. Terug naar Feenstra werd mij toegezegd dat ik zou worden teruggebeld. Dit nu 5 dagen geleden.

Spoedig herstel van CV door Nefit, geregeld door Feenstra.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer T*******,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij berichten u naar aanleiding van uw schrijven als volgt.

Vanuit Webcare hebben wij meerdere malen telefonisch contact met u opgenomen, helaas was u telefonisch niet bereikbaar.

Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over Feenstra.
    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zelf achter de afspraak aan moet bellen. Feenstra dient dit voor u als klant te doen.

Wij hebben direct contact gehad met Nefit en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

Excuses voor het ontstane ongemak en de moeizame communicatie.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    Ronald
    Dank voor uw prettige reactie. Zowel op onze vaste lijn (0297 530600) alsook mobiel (06 51622013) hebben wij geen gemiste oproepen noch ingesproken berichten aangetroffen. Hoop op spoedige reactie Feenstra/Nefit. Dank u wel.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer T*******,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij direct contact gehad met Nefit, waarbij zij dezelfde dag een afspraak met u hebben ingepland.

Wij zijn verheugd dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    Ronald
    Feenstra webcare heeft klacht voortvarend opgepakt. Na opdracht van Feenstra heeft Nefit klacht verholpen. Keurige follow-up van webcare of alles naar tevredenheid is opgelost uiteindelijk. Prima eindresultaat.

Ronald

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?