Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Geen actie!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 192871
Gebruiker
Ronald
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij regulier onderhoud door Feenstra op 28 september jl. werd 'wisselaar lekt rookgas' geconstateerd. Nefit gebeld en Nefit zou naar ons toe komen volgens werkbon. Ruim een maand later contact met Feenstra opgenomen. Ik werd verzocht zelf contact met Nefit op te nemen, ondanks onderhoudscontract bij Feenstra. Nefit gaf aan niet direct met particulieren te praten. Terug naar Feenstra werd mij toegezegd dat ik zou worden teruggebeld. Dit nu 5 dagen geleden.

De oplossing

Spoedig herstel van CV door Nefit, geregeld door Feenstra.

4 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer T*******,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij berichten u naar aanleiding van uw schrijven als volgt.

    Vanuit Webcare hebben wij meerdere malen telefonisch contact met u opgenomen, helaas was u telefonisch niet bereikbaar.

    Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over Feenstra.
    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zelf achter de afspraak aan moet bellen. Feenstra dient dit voor u als klant te doen.

    Wij hebben direct contact gehad met Nefit en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

    Excuses voor het ontstane ongemak en de moeizame communicatie.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB
  2. Auteur
    Ronald
    Datum
    Dank voor uw prettige reactie. Zowel op onze vaste lijn (0297 530600) alsook mobiel (06 51622013) hebben wij geen gemiste oproepen noch ingesproken berichten aangetroffen. Hoop op spoedige reactie Feenstra/Nefit. Dank u wel.
  3. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer T*******,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij direct contact gehad met Nefit, waarbij zij dezelfde dag een afspraak met u hebben ingepland.

    Wij zijn verheugd dat alles naar tevredenheid is verlopen.

    Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB
  4. Auteur
    Ronald
    Datum
    Feenstra webcare heeft klacht voortvarend opgepakt. Na opdracht van Feenstra heeft Nefit klacht verholpen. Keurige follow-up van webcare of alles naar tevredenheid is opgelost uiteindelijk. Prima eindresultaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronald
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen