Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: geen communicatie en wel betalen
Details
Klacht
Afgelopen januari na onderzoek een contract voor onderhoud bij feenstra afgesloten.Hierbij heb ik bij de opmerking neergezet dat ik ook voor de mechanische ventilatie een contract wou.
Afspraak voor de CV was snel gemaakt en de monteur deed zijn werk netjes en goed.
Toen ik vroeg naar de MV wist die van niks , moest andere monteur komen.
Ik voor de zekerheid de administratie bellen en die gingen erachteraan .
Dag erna een 3.44 min durend gesprek gehad met de planner voor de MV.
Monteur voor de MV komt langs, doet ook netjes zijn werk, opeens een rekening voor 150 euro.
Schijnt een nulmeting te zijn, maar niemand die mij dat heeft verteld.
Ik heb gelijk de klantenservice gemaild en kreeg uitgelegd hoe ik bij het MV contract kwam (dus via de CV aanmelding) en dus geen voorwaarde ervan gezien heb of telefoon er van heb gehad.
Na al vele mailtjes heen en weer gestuurd te hebben willen ze nu niet meer reageren. En bewijs hebben ze niet. Groot bedrijf slechte klantenservice .
Gewenste oplossing
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven wil ik wel de 150 euro betalen maar afzien van het abonnement of de andersom en niet zoals zij de keuze stellen, of eenmalig 225 euro betalen of 150+jaarabonnement, want dat is geen oplossing- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.