Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: geen communicatie en wel betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159833
Gebruiker
Remco
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Afgelopen januari na onderzoek een contract voor onderhoud bij feenstra afgesloten.
Hierbij heb ik bij de opmerking neergezet dat ik ook voor de mechanische ventilatie een contract wou.
Afspraak voor de CV was snel gemaakt en de monteur deed zijn werk netjes en goed.
Toen ik vroeg naar de MV wist die van niks , moest andere monteur komen.
Ik voor de zekerheid de administratie bellen en die gingen erachteraan .
Dag erna een 3.44 min durend gesprek gehad met de planner voor de MV.
Monteur voor de MV komt langs, doet ook netjes zijn werk, opeens een rekening voor 150 euro.
Schijnt een nulmeting te zijn, maar niemand die mij dat heeft verteld.
Ik heb gelijk de klantenservice gemaild en kreeg uitgelegd hoe ik bij het MV contract kwam (dus via de CV aanmelding) en dus geen voorwaarde ervan gezien heb of telefoon er van heb gehad.
Na al vele mailtjes heen en weer gestuurd te hebben willen ze nu niet meer reageren. En bewijs hebben ze niet. Groot bedrijf slechte klantenservice .

Gewenste oplossing

Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven wil ik wel de 150 euro betalen maar afzien van het abonnement of de andersom en niet zoals zij de keuze stellen, of eenmalig 225 euro betalen of 150+jaarabonnement, want dat is geen oplossing
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer B******,

    Om te beginnen betreuren wij het ten zeerste dat u ontevreden bent over Feenstra.

    Na het lezen van uw bericht hebben wij telefonisch contact gehad.

    Wij hebben met de verantwoordelijke afdeling contact gehad en alles nogmaals in behandeling genomen. De klacht bevindt zich in een grijs gebied en Feenstra is opzoek gegaan naar een middenweg waar beiden partijen zich in kunnen vinden.

    Naar aanleiding van het telefonisch contact van vandaag zijn wij tot een oplossing gekomen. Wij vinden het fijn dat wij hier samen uit zijn gekomen.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB
  2. Auteur
    Remco
    Datum
    Het heeft even mogen duren maar de aardige mevrouw van de webcare heeft tenminste het gevoel gegeven om er iets aan te willen doen, dit in tegenstelling tot de gewone klantenlijn.
    We zijn tot een goede oplossing gekomen en hebben het snel kunnen oplossen. Bedankt !

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen