Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Geen reactie op klacht na 2 maanden!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 513765
Gebruiker
Gebruiker1579604991
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Augustus 2019 een nieuwe mechanische ventilatie box geïnstalleerd door Feenstra. In november 2019 bleek dat deze niet was aangesloten. Behoorlijk wat (schimmel) schade in badkamer hierdoor. Ventilatie box is naar tevredenheid aangesloten en installateur heeft middels een werkbon de klachten gemeld. Maar ook nog na 2 telefoontjes wordt er niet gereageerd op schade en energiekosten (15 maanden!) die zijn gemaakt voor een ventilatie box die wel aanstond maar die niet werkte. Bovendien wordt op de site van Feenstra een verband gelegd tussen een niet goed werkende ventilatie box en gezondheid!

De oplossing

Herstellen van schade aan badkamer en tegemoetkoming aan energiekosten die zijn gemaakt voor een apparaat wat niet werkte!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1579604991
Datum
Uiteindelijke oplossing
In de klacht staat: "In november 2019 bleek dat deze niet was aangesloten." Dit moet zijn in november 2020. Verder tot op 1 februari 2021 nog niets vernomen van Feenstra , onderdeel Ventilatie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen