Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Geen reactie op klacht na 2 maanden!

Gebruiker1579604991

Augustus 2019 een nieuwe mechanische ventilatie box geïnstalleerd door Feenstra. In november 2019 bleek dat deze niet was aangesloten. Behoorlijk wat (schimmel) schade in badkamer hierdoor. Ventilatie box is naar tevredenheid aangesloten en installateur heeft middels een werkbon de klachten gemeld. Maar ook nog na 2 telefoontjes wordt er niet gereageerd op schade en energiekosten (15 maanden!) die zijn gemaakt voor een ventilatie box die wel aanstond maar die niet werkte. Bovendien wordt op de site van Feenstra een verband gelegd tussen een niet goed werkende ventilatie box en gezondheid!

Herstellen van schade aan badkamer en tegemoetkoming aan energiekosten die zijn gemaakt voor een apparaat wat niet werkte!

Gebruiker1579604991
In de klacht staat: "In november 2019 bleek dat deze niet was aangesloten." Dit moet zijn in november 2020. Verder tot op 1 februari 2021 nog niets vernomen van Feenstra , onderdeel Ventilatie.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?