Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Geen reactie op klacht na 2 maanden!
Details
De klacht
Augustus 2019 een nieuwe mechanische ventilatie box geïnstalleerd door Feenstra. In november 2019 bleek dat deze niet was aangesloten. Behoorlijk wat (schimmel) schade in badkamer hierdoor. Ventilatie box is naar tevredenheid aangesloten en installateur heeft middels een werkbon de klachten gemeld. Maar ook nog na 2 telefoontjes wordt er niet gereageerd op schade en energiekosten (15 maanden!) die zijn gemaakt voor een ventilatie box die wel aanstond maar die niet werkte. Bovendien wordt op de site van Feenstra een verband gelegd tussen een niet goed werkende ventilatie box en gezondheid!De oplossing
Herstellen van schade aan badkamer en tegemoetkoming aan energiekosten die zijn gemaakt voor een apparaat wat niet werkte!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.