Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Geen reactie op onze klachten

Rowlands

Klachten gestuurd over de behandeling van mijn storing aan de ketel. Hier waren 3 monteurs voor nodig uiteindelijk heeft de hoofdmonteur dit opgelost. Dit heb ik allemaal moeten afdwingen omdat het probleem zowel via verschillende mensen bij de klantenservice en de eerste 2 monteurs niet aan de ketel lag. We moesten maar een loodgieter bellen.gelukkig niet gedaan en hun uitdrukkelijk gevraagd waarom een loodgieter? Toen werd de hoofdmonteur gestuurd en die vond meteen het probleem. 3 weken bezig geweest .geen warm water. 3x vrij moeten nemen omdat er geen tijden kunnen worden gegeven.nieuwe kraan aangeschaft wat dus ook niet nodig was. En deze monteur belde 1x zelfs op wanneer hij zou komen en kwam gewoon niet. Vond dat wij dus de loodgieter moesten bellen. Op ons antwooord als het niet voor de loodgieter is krijgen jullie de rekening, kregen wij dat dit zo vaak gebeurt. Zo veel ergenis en o,o medewerking om het probleem op te lossen. Nu dus weer geen antwoord op onze klacht.

Een schadevergoeding en excuses voor de behandeling die wij hebben gehad. Dit heeft mij veel geld gekost.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer Rowlands,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze administratie heeft onze klachtenafdeling u onlangs per e-mail geïnformeerd dat uw klacht in behandeling is genomen. Uiteraard vinden wij het zeer vervelend als bij onze klanten de cv-ketel niet na behoren werkt . Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken en het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Wij hebben onze klachtenafdeling erop geattendeerd u te voorzien van een terugkoppeling.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Rowlands
Dat de kraan word vergoed. Helaas niet de dagen dat ik vrij heb moeten nemen. Kreeg ook eerst zoals hierboven vermeld staat en dat na al die weken vind ik niet netjes. Gelukkig daarna een andere mail.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?