Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Klantonvriendelijk Feenstra

Petra

Wij leasen een CV ketel bij Feenstra. Helaas is deze te regelmatig stuk. Eerste keer komt de monteur altijd snel, maar regelmatig niet voldoende spullen bij zich. Ook nu weer twee dagen storing en geen warm water door een stukke ionisatiepen. Omdat ons geduld nu wel op is, onprettige gesprekken met het contactcenter van Feenstra. Een aantal medewerkers die wij gesproken hebben tonen geen begrip, (terugbel) afspraken worden niet nagekomen en in een aantal gevallen reageert de medewerker ronduit onbeschoft.

Na zoveel storingen lijkt een volgende actie benodigd. Bijvoorbeeld dat de ketel kosteloos vervangen wordt of een compensatie op z'n plek is, maar bij Feenstra komen we helaas geen stap verder.

Kosteloos en zonder het verlengen van het leasecontract vervanging CV ketel, excuus en/of compensatie.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte mevrouw Van der H***,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij de afgelopen week meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen, echter zonder succes. Tevens hebben wij een bericht achter gelaten op uw antwoordapparaat. Wij vragen u graag contact met ons op te nemen via ons telefoonnummer 088 8455000, dan kunnen wij u verder helpen. Voor nu handelen wij deze klacht af in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?