Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: KROMMUNICATIE FEENSTRA ZON

JP88

Klacht gaat over Feenstra Zon, maar die stond er niet als bedrijf bij aangegeven, alleen Feenstra Warmte stond aangegeven en daarover gaat mijn klacht niet.

1. Op 02-02-2021 heeft een schouwing plaatsgevonden voor de werkzaamheden aan de meterkast/zonnepanelen.
2. Op 17-02-2021 heeft de installatie van hetgeen onder ad. 1 plaatsgevonden.
3. Op 03-03-2021 zijn de zonnepanelen gebruiksklaar gemaakt, dit was op 17-02-2021 niet meer mogelijk tijdstechnisch, tevens is er toen primair een storing (vanwege de verrichte werkzaamheden) verholpen.
4. Tussen 10-07-2021 en 15-0-2021 kreeg ik bericht dat er geen verbinding was met uitlezen van de gegevens van onze zonnepanelen.
5. Op 22-07-2021 is er een monteur gekomen. Tevens was er sinds de plaatsing van de zonnepanelen een probleem met de elektra. Dit viel regelmatig uit, was voor de plaatsing niet het geval of bekend bij ons.
5. Op 03-09-2021 heb ik wederom een bericht ontvangen dat er geen verbinding was met uitlezen van de gegevens van onze zonnepanelen.

1. De communicatie van Feenstra Zon, er wordt een probleemontwijkende handelswijze gehanteerd in de aangegeven problematiek. De klacht wordt inhoudelijk niet behandeld, maar ontweken. Daarnaast wordt intern niet met elkaar gecommuniceerd in het belang van de klant. Althans dit is ons gevoel. Er wordt een factuur gezonden met feitelijke onjuistheden en zaken die juist ook zijn verricht omdat er een storing was in de zonnepanelen, maar dit staat niet op de factuur als zodanig benoemd, dit wordt toegelicht door ons als klant, maar de reactie is gewoon dat we moeten betalen. Kortom een getouwtrek.

2. Op de monteur die bij ons thuiskomt hebben wij niks aan te merken. Deze was duidelijk en hielp ons. Hij deed zijn werk. De persoon die ons de zonnepanelen had verkocht heeft zaken toegezegd en ook keurig haar woord gehouden, maar door de verantwoordelijke afdeling werd dit niet opgepakt. Telefoontjes naar zoals ik begrijp nu verschillende afdelingen werd niets mee gedaan of de één wist van de ander niet wie wat deed of wees naar elkaar. Uiteindelijk komt er een nieuw persoon bij en die zegt ineens dat ik moet betalen voor de afspraak en verdiept zich totaal niet in de historie en dat ik als sinds februari tot begin juli bezig met de gehele onderhavige situatie. Als de feiten zouden kloppen en als er geluisterd zou zijn, zou ik de factuur zonder moeite betalen, maar dit is ons inziens de wereld op de kop! Probleemontwijkend gedrag!

Dat men stopt met een probleemontwijkende handelswijze te hanteren of gewoon een negerend beleid te handhaven. Er dient inhoudelijk gekeken te worden naar een navraag of klacht van een consument.

Feenstra Warmte Totaal Zorg is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

JP88
Heb afgelopen vrijdag 10-09-2021 per mail een reactie ontvangen. Er wordt door Feenstra Zon aangegeven dat het lijkt dat de verbinding is verbroken op 31-08-2021. Dit bevestigd mijn bericht van 03-09-2021 die ik heb ontvangen dat er al enkele dagen geen verbinding is. Ik heb instructies gekregen om de verbinding te herstellen, dit ga ik nog uitvoeren en zal ik Feenstra Zon de uitkomsten van laten weten. Wel wordt aangegeven dat als de storing niet met mijn internet heeft te maken er geen kosten worden berekend als er een monteur komt, als dat wel het geval is, dan worden er eenmalig kosten in rekening gebracht van EUR 100,00. Heel bijzonder, niet 1, maar 2 storingen verder, op 22-07-202 een monteur voor langs geweest, die constateerde dat het niets met de internetverbinding te maken had. Vervolgens komt er een identieke 3e melding vanuit Feenstra Zon en wordt dit aangegeven. Hoe lossen wij dit nu voor eens altijd op deze storing die al speelt vanaf midden juli 2021 zonder kosten?

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?