Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Lekkage dak na onderhoud

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 517205
Gebruiker
Tiaans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na installatie nieuwe ketel, lekkage in het dak.
Ik zou teruggebeld worden zodat een monteur voor de tweede keer een poging zou doen het probleem op te lossen

De oplossing

Zorg ervoor dat we geen lekkage meer hebben

1 reactie

  1. Auteur
    Tiaans
    Datum
    Wat jammer dat er gewoon geen enkele reactie komt, een ander woord zal ik er niet voor gebruiken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tiaans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vorig bericht klopt niet. Er wordt gezocht naar een oplossing! Er komt een ander bedrijf om de lekkage die is ontstaan van het vervangen van de ketel te herstellen. Verder blijf ik erbij dat de klachtenafdeling van Feenstra niet het fatsoen heeft om mijn klacht over alle ellende waarin wij hebben gezeten normaal te beantwoorden/in behandeling te nemen. Heb je een keuze kies dan niet voor dit bedrijf, want als het mis gaat dan gaat het ook goed mis. Gezien de vele reacties op sociaal media weet ik dat ik echt niet de enige ben
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen