Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Mijn woning smerig en kapot achtergelaten na werkzaamheden

DDeut

Feenstra kwam in opdracht van Ymere bij mij thuis werkzaamheden uitvoeren en heeft daarbij mijn gootsteen smerig gemaakt en mijn vloer is kapot en zit vol zwarte vegen. Vanwege mijn gezondheid kan ik dit niet zelf schoonmaken en bovendien vind ik dat ik andermans rotzooi niet hoef op te ruimen, vooral als het zo ontzettend vies is, mijn hele gootsteen ziet zwart! Na veel heen en weer gemail weigeren zowel Ymere als Feenstra hier verantwoordelijkheid over te nemen, Feenstra beweert zelfs dat ik het zelf gedaan zou hebben! Ik ken Feenstra van vroeger en toen hadden ze ook al zo'n slechte klantenservice, echt heel vervelend dat Ymere hen heeft ingehuurd zonder dat ik daar iets aan kan doen.

Ik wens een vergoeding voor de schoonmaakkosten of dat ze zelf een schoonmaakbedrijf inschakelen om de rotzooi op te ruimen, ik kan dat gewoon echt niet zelf doen door mijn gezondheid. Een vergoeding lijkt mij het beste want ook de vloer moet vervangen worden, daar heb ik ook nog geen bericht over gehad van Feenstra.

Bijlagen

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw D******,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u als volgt informeren.

U had in het verleden een huurovereenkomst via ons lopen voor de Dru Pigalle schoorsteenkachel, echter is de overeenkomst op 10 oktober 2016 ontbonden nadat wij op de schoorsteenkachel hebben verwijderd. Het bevreemd ons dat u ter kennis geeft dat er schade is ontstaan door toedoen van onze monteur en dat er een smerige gootsteen is achtergelaten.

Wij hebben navraag gedaan bij de betreffende monteur en onze monteur is hier niet verantwoordelijk voor. De monteur in kwestie is tijdens het weghalen van de schoorsteenkachel niet in uw badkamer/toilet geweest.

Inmiddels zijn er reeds ruim 6 maanden verstreken waardoor een en ander niet meer te verifiëren is. Indien u recht zou hebben op een vergoeding onzerzijds dan is dit recht reeds verwerkt.

Gezien voornoemde kunnen wij geen gehoor geven aan de door u voorgestelde oplossing.

Feenstra Webcare

DDeut
Uiteindelijke oplossing Ik ben zeer verontwaardigd, Feenstra lijkt helemaal niet op de hoogte te zijn van de situatie, alsof ze mijn klacht op Klachtenkompas niet gelezen hebben en ook niet via Ymere op de hoogte gesteld zijn hiervan terwijl Ymere aangeeft al lang contact met ze opgenomen te hebben. Hiermee is mijn klacht dus niet opgelost, maar genegeerd! En dit is de laatste reactie? Kan ik verder helemaal niets doen? Daar raak ik dus echt gefrustreerd van...