Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Moeizaam om een onderhoudsafspraak te maken met Feenstra.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 284171
Gebruiker
Sophyra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandag 4 december afspraak gepland voor onderhoud CV ketel. Familie ingeschakeld om de hele middag bij mij thuis te zijn. Afspraak wordt 's ochtends afgebeld wegens ziekte monteur. Gebeld voor nieuwe afspraak, in keuzemenu mogelijkheid om teruggebeld te worden. Niet gebeurd. Zelf weer gebeld. Na 10 min. iemand aan de lijn, maar van een extern bureau die alleen de telefoon aanneemt en je telefoonnummer noteert, maar ...... geen afspraak kan maken want ze kunnen niet in het systeem.

De oplossing

Bel eens terug en zorg dat een extern bureau ook afspraken kan maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Muller,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Vervelend om te vernemen dat de onderhoudsafspraak van 4 december jl. wegens ziekte van de monteur geen doorgang heeft kunnen vinden. Dit neemt niet weg dat er geen vervolgafspraak gemaakt dient te worden. Wij vinden het zeer vervelend dat u na meerdere verzoeken nog niet tot een afspraak bent gekomen.

    Vanmorgen is er telefonisch contact met u opgenomen en zijn we tot een vervolg afspraak gekomen. Dinsdag 9 januari kunt u tussen 08:00-10:00 uur een monteur verwachten. De monteur zal maximaal 15 minuten van te voren telefonisch contact met u opnemen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sophyra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een nieuwe afspraak.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen