Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Moeizaam om een onderhoudsafspraak te maken met Feenstra.

content Opgelost
Sophyra

Maandag 4 december afspraak gepland voor onderhoud CV ketel. Familie ingeschakeld om de hele middag bij mij thuis te zijn. Afspraak wordt 's ochtends afgebeld wegens ziekte monteur. Gebeld voor nieuwe afspraak, in keuzemenu mogelijkheid om teruggebeld te worden. Niet gebeurd. Zelf weer gebeld. Na 10 min. iemand aan de lijn, maar van een extern bureau die alleen de telefoon aanneemt en je telefoonnummer noteert, maar ...... geen afspraak kan maken want ze kunnen niet in het systeem.

Bel eens terug en zorg dat een extern bureau ook afspraken kan maken.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte mevrouw Muller,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat de onderhoudsafspraak van 4 december jl. wegens ziekte van de monteur geen doorgang heeft kunnen vinden. Dit neemt niet weg dat er geen vervolgafspraak gemaakt dient te worden. Wij vinden het zeer vervelend dat u na meerdere verzoeken nog niet tot een afspraak bent gekomen.

Vanmorgen is er telefonisch contact met u opgenomen en zijn we tot een vervolg afspraak gekomen. Dinsdag 9 januari kunt u tussen 08:00-10:00 uur een monteur verwachten. De monteur zal maximaal 15 minuten van te voren telefonisch contact met u opnemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Sophyra
Een nieuwe afspraak.

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?