Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: na jarenlang door Feenstra deugdelijke unit geweigerd voor onderhoud, klachten terzijde gelegd

T. Groenewoud

Weigeren onderhoud mechanische ventilatie unit, terwijl de unit in 2017 door Feenstra is geplaatst door hoofdmonteur, in 2019 door Feenstra advies is gegeven voor deze opstelling weigert de monteur oktober 2021 onderhoud te plegen: de unit is verkeerd geplaatst, stelt de monteur - die gelet zijn forse postuur er niet bij kan. Monteur sjort de unit los en laat dit zo achter. Hoofdmonteur komt, en bevestigt standpunt monteur - arbeidsomstandigheden in 2021 anders; zegt terugbetaling toe van abonnement met terugwerkende kracht. Fabrikant bevestigt dat de huidige uni opstelling is toegestaan. Begin november klacht ingediend - door Feenstra stelselmatig na tal van toezeggingen naast zich neergelegd.

De aangetekende, als bevestigd ontvangen brief dd 17-12-21 in behandeling nemen voor finale afhandeling tevens opzegging abonnement per 1-1-2022. Reeks van toezeggingen door klachtbehandelaren na herhaald tergend langdurig telefonisch overleg nu doen nakomen. Klantenservice verbeteren!!!

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Beste heer, mevrouw Groenewoud,

Bedankt voor uw bericht.

Uw bericht hebben wij doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling om het een en ander uit te zoeken. Zodra er meer duidelijkheid is zullen wij u per e-mail nader informeren.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare
    Aan Feenstra,
    Helaas hebben wij deze reactie van Feenstra al vele malen gehoord, om vervolgens niets meer te horen. We willen een behoorlijke afhandeling van onze brief d.d. 17-12-21: terugbetaling van de, naar oordeel van Feenstra per oktober 2021 onnodig gemaakte advies- en abonnementskosten.
    Feenstra:
    Beste mevrouw Groenewoud,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw bericht is geregistreerd onder referentienummer 55120 en in behandeling genomen.

Uit onze administratie blijkt dat onze monteur op 19 oktober 2021 bij u is geweest voor onderhoud aan uw mechanische ventilatie. Helaas kon de monteur tijdens dit bezoek geen onderhoud uitvoeren aan uw mechanische ventilatie. Wij betreuren het ten zeerste dat het onderhoud niet uitgevoerd kon worden. Echter zijn de Arbo-technische voorschriften aangescherpt waardoor dit niet mogelijk is. De bereikbaarheid van de mechanische ventilatie moet Arbo-technisch en verantwoord veilig zijn voor de monteur.

Op 7 oktober 2019 hebben wij voor het laatst onderhoud uitgevoerd aan uw mechanische ventilatie. Wij zullen het service abonnement beëindigen per 8 oktober 2019. De door u betaalde abonnementsgelden voor deze periode zullen gecrediteerd worden. In een eerder ingediende klacht hebben wij aangegeven factuur 1781006924 te crediteren. Helaas is de creditering hiervan niet op de juiste manier verwerkt, wij zullen ervoor zorgdragen dat deze factuur alsnog gecrediteerd wordt.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Webcare team Feenstra
    T 088 8455000 ( optie 3- optie 7 ) E klachten@feenstra.com | W www.feenstra.com

Onze Reactie:

Deze klacht is op 11-11-21 ingestuurd met toezegging binnen 10 werkdagen af te handelen door Feenstra - inmiddels meer dan 12 weken!!!

In de tussentijd steeds loze beloften, ook van de klachtenafdeling.

Op 2-11-21 heeft de hoofdmonteur een plan van aanpak aangegeven door Feenstra op te stellen voor behoorlijk vervolg - vele malen over gebeld, van kastje naar muur gestuurd, schijnvertoningen.

Op 4-1-22 heeft Feenstra toegezegd dezelfde dag mail te sturen met afhandeling, plus extra tegemoetkoming enorme overlast - weer niet gebeurd, zonder afbericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?