Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Niet de juiste informatie en onder druk gezet om 1 te huren of kopen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652709
Gebruiker
Luna18
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 2-1-2023 is er een monteur geweest om
warm water te vullen en kwam met het bericht dat de cv lease kethel kapot is en moest per direct vervangen worden. ( huren of kopen) Ik heb een expert laten komen, de cv kethel was niet stuk, enige wat vervangen moest worden na al
die jaren. is expertise (rode vat waar het water pompt) Ik heb de cv kethel overgekocht en laten maken en hij het perfect. Daarom is het voor mij de reden om een klacht in te dienen omdat ik onder druk ben gezet, slecht ben geïnformeerd, geen fijne service en ze hebben in de kou laten staan.

Gewenste oplossing

Betere en eerlijke oordeel en communicatie
Geboden oplossing
Dank u wel voor uw reactie! Neee… de monteur heeft gezegd dat de cv kethel kapot… en deed het niet meer. Het enige wat vervangen moest was expensievat … Dus het verhaal was niet de cv kethel maar dat… En dat vind ik een kwalijke zaak … dat ik niet op de juiste manier ben geïnformeerd! Eigenlijk verwacht een excusses in dit verhaal. Want jullie service was niet oké, ik ben niet goed geïnformeerd en jullie hebben mij onder druk gezet omdat ik moest kiezen tussen een huur of koop kethel. Met vriendelijke groet, Rebecca Kleinman-Gomez
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Luna18
    Datum
    Nog steeds geen terugkoppeling gekregen!!! Ik vind dit wel slordig niet netjes!!!!
    met vriendelijke groet, Rebecca kleinman-gomez
  2. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Kleinman-Gomez,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Naar aanleiding van uw melding is onze monteur op 2 januari jl. bij u geweest voor het verhelpen van de problemen. De monteur heeft geconstateerd dat een onderdeel in de cv ketel begint te lekken. De kosten voor het vervangen van dit onderdeel kunnen oplopen, waardoor geadviseerd is om de cv ketel te vervangen.

    U bent overgegaan tot het afkopen van de cv ketel. Wij hopen dat het betreffende onderdeel geen problemen veroorzaakt in de toekomst.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen