Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Niet de juiste informatie en onder druk gezet om 1 te huren of kopen.
Details
Klacht
Op 2-1-2023 is er een monteur geweest omwarm water te vullen en kwam met het bericht dat de cv lease kethel kapot is en moest per direct vervangen worden. ( huren of kopen) Ik heb een expert laten komen, de cv kethel was niet stuk, enige wat vervangen moest worden na al
die jaren. is expertise (rode vat waar het water pompt) Ik heb de cv kethel overgekocht en laten maken en hij het perfect. Daarom is het voor mij de reden om een klacht in te dienen omdat ik onder druk ben gezet, slecht ben geïnformeerd, geen fijne service en ze hebben in de kou laten staan.
Gewenste oplossing
Betere en eerlijke oordeel en communicatie- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.