Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Niet uitgevoerde werkzaamheden / bewijsstukken..

Mw, Hr,
Er wordt beweerd dat er waterdruk meeting uitgevoerd is, hetgeen helemaal niet waar is. Op mijn schriftelijke verzoek een uitleg, hoe/op welke wijze én de resultaten ervan, o.a. druk, bar, liters per minuut, graden etc. in cijfers aan te leveren wordt niet ingegaan. Hierop wordt er geantwoord dat ik met nieuwe feiten moet komen, anders wordt er niet meer gereageerd in dezen. Ik vraag mij af met welke nieuwe feiten ik in deze moet komen—voor mij is het is simpel ; als u beweert dat u iets gedaan hebt bewijs het en/of geef toe dat er niet gedaan is – sorry….

Ik hoor graag e.e.a. uwerzijds..
m.vr.gr.

toegeven wat niet waar is-- principezaak voor mij... ik kan niet leven met iets wat niet waar is. niet privé en ook niet zakelijk.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer T*********,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over Feenstra en dat de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld.

Naar aanleiding van uw bericht op klachtenkompas.nl hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad. Wij hebben dit gesprek als zeer prettig ervaren.

Wij hebben vandaag nogmaals telefonisch contact gehad waarin we hebben aangegeven dat er tijdens het bezoek van de monteur geen metingen zijn verricht. Op alle werkbonnen staat standaard kopje metingen genoteerd. Mochten de metingen uitgevoerd zijn dan zullen die dan ook onder het kopje zichtbaar zijn.

Zoals afgesproken zullen wij vandaag telefonisch contact met u opnemen om een afspraak in te plannen met een hoofdmonteur.

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken. Wij verzekeren u dat Feenstra iedere vorm van feedback gebruikt ter verbetering en continuering van de dienstverlening.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    Beste Feenstra,
    Met dank voor de snelle en vriendelijke afhandeling van de zaak, deel ik u mede dat ik - zoals in uw mail d.d. 29-03- 2016 - e.e.a. vermeld akkoord ben.
    m.vr.gr.

Béten

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?