Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Nieuwe ketel

Ketel lekt
Monteur kom en zegt"watervat kapot vat niet onder het warmte garantie contract,het is 30 liter"
ik bestel nieuwe kachel ,oude was 15 jaar oud
Twijfel toch nog en bel nefit(oude kachel) hoe groot is het vat 25 liter
Ik bel Feenstra ,men geeft toe hij valt wel onder warmte garantie
Excuus voor de fout (nou nee)
Ik voel mij ...................................
Ik zeg ik wil korting op een nieuwe aangezien de reparatie van de oude zeker 700 euro kost. Nieuwe kachel kost 1600 euro
Veel gezeur en uiteindelijk 300 euro korting met pijn.
Ook nog het afgelopen jaar te veel kosten betaald om dat de korting via VEH vergeten is
Feenstr heeft mij nu in de tang ,want weglopen kost mij veel geld
Een fijn bedrijf die Feenstra (vriendelijk gezegd)

wim morauw

meer korting

wimteb
    Het heeft veel gesprekken en gezeur gekost maar uiteindelijk is er toch een redelijk resultaat uit gekomen.
    Hier valt mee te leven.
    De interne organisatie van Feenstra is voor verbetering vatbaar zou ik zeggen.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer M*****,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vanmorgen hebben wij telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw geplaatste bericht. Tijdens dit gesprek heeft u uw ongenoegen kunnen toelichten en is er vanuit Feenstra aangegeven dat wij dit intern met de betreffende afdeling zouden oppakken.

Dit hebben wij vervolgens gedaan en daaruit is voortgekomen dat wij uit coulance hierin gaan toekomen. Na nogmaals telefonisch contact met u gehad te hebben heeft u aangegeven dat u hiermee akkoord gaat en dat dit voor u een acceptabele oplossing is.

Via deze weg willen wij u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken, dit is niet waar Feenstra voor staat.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan kunt u ons bereiken via volgend e-mailadres: webcare@feenstra.com.

Feenstra Webcare ^SK