Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Nieuwe ventilator en gereviseerde ventilator (2e hands), kan niet dezelfde prijs zijn.

G. van Rijn

Ik heb 'n onderhoudscontract met Feenstra; ventilator van de ketel ging kapot; deze is vervangen door 'n gereviseerde ventilator met dezelfde prijs als 'n nieuwe, t.w. €352,11.(wel met dezelfde garantie-voorwaarden als 'n nieuwe).
Type ketel wordt niet meer gemaakt, dus ik ging er van uit, dat dit de enige optie is.
Echter, na consultatie met Nefit, blijkt dat nieuwe ventilatoren van dit type gewoon beschikbaar zijn.
Feenstra had mij voor de keuze moeten stellen: 'n gereviseerde of 'n nieuwe ventilator en beide voor dezelfde prijs, dan had ik uiteraard voor 'n nieuwe gekozen.
Feenstra neemt de ventilator gratis in, reviseert deze en verkoopt het voor de prijs van 'n nieuwe ventilator.
Ik heb Feenstra 'n voorstel gedaan om de kostprijs van de 2ehands gereviseerde ventilator te halveren, of alsnog (kostenneutraal) 'n nieuwe ventilator te installeren.
Feenstra weigert.

'N substantiele korting m.b.t. de gereviseerde ventilator, danwel alsnog 'n nieuwe ventilator installeren.

G. van Rijn
    Ik wacht op reactie.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer Van Rijn,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht waarin u uw onvrede uit over de dienstverlening van ons, reageren wij als volgt. Allereerst willen wij u melden dat wij het jammer vinden dat u ontevreden bent. Wij hechten er veel waarde aan dat u als klant tevreden bent.

Navraag leert ons dat de gereviseerde onderdelen kwalitatief net zo goed zijn als nieuwe onderdelen. Om dit daadkracht te geven, geven wij in plaats van een jaar garantie welke normaliter gegeven wordt op een nieuw onderdeel drie jaar garantie.

Via deze weg willen wij u graag een tweetal voorstellen doen:
    1) Wij komen bij u langs om het gereviseerde onderdeel te vervangen door een nieuw onderdeel, met een jaar garantie.
    2) U behoudt het gereviseerd onderdeel met drie jaar garantie.

Graag vernemen wij middels een e-mail aan webcare@feenstra.com van u welke optie uw voorkeur geeft.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?