Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Onderhoudscontract van ventilatie-unit niet nagekomen.

content Opgelost
A.H. Piersma

Onderhoudscontract wel betaald, maar onderhoud is niet door Feenstra gepleegd.

Ik heb het volgende voorstel:
Ik maak een afspraak voor de gratis aangeboden kanalen reiniging en daarnaast voor de reiniging van de ventilatieunit.
Het lijkt me redelijk als dit 2e onderdeel gratis meegenomen wordt.
U betaalt ons de voor niets betaalde bedragen ( tot op heden: 270 euro) retour.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw Piersma,

Hartelijk dan voor uw bericht. Wij hebben het een en ander nagekeken en kunnen u als volgt berichten.

Het onderhoud aan uw mechanische ventilatie vindt eens per 24 maanden plaats. Het abonnement bent u in 2013 aangegaan. Voor aanvang van het abonnement heeft een kanalenreiniging plaatsgevonden en is de ventilatie box vervangen.

Op 20 november 2015 is er conform de overeenkomst onderhoud uitgevoerd aan de mechanische ventilatie. De werkbon sturen wij u voor de volledigheid mee in de bijlage.

Eind 2017 had er zowel een kanalenreiniging als onderhoud moeten plaatsvinden, echter is dit tot op heden nog niet uitgevoerd. De kanalenreiniging is zoals u zelf al aangeeft uit het serviceabonnement gehaald en ter compensatie heeft u een voucher ontvangen voor een eenmalige kanalenreiniging. Deze voucher geldt alleen voor een kanalenreiniging en is niet te verzilveren voor contant geld.

Wij willen u vriendelijk verzoeken contact met ons op te nemen op het telefoonnummer 088-8455000, gevolgd door optie 5-2 in het keuzemenu. Mijn collega's helpen u graag verder met het inplannen van een afspraak voor zowel de kanalenreiniging als het onderhoud aan de mechanische ventilatie.

Voor het niet tijdig uitvoeren van onderhoud aan uw cv ketel bieden wij u zes maanden gratis op het abonnement van de cv ketel aan.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

A.H. Piersma
Men voert, zoals ook al in het contract stond, alsnog een verlate kanalenreiniging en reiniging ventilatiebox uit. Daar hoeft dus niet meer voor betaald te worden. En men biedt zes maanden gratis op abonnement van ventilatiebox aan. (niet van cv ketel, zoals in het voorstel staat.).

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?