Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Onterechte berekening en ontbreken specificatie kosten offerte c.q. factuur
Details
Klacht
De kosten van de werkzaamheden welke uitgevoerd zijn aan de afvoerkanalen van de CV in relatie tot het offertebedrag zijn niet in verhouding. Daarnaast wordt er 2x voorrijkosten gerekend.Problemen: * tijdbesteding werkzaamheden (gepland en werkelijk) wijken
gigantisch af.
* voorrijkosten worden 2x in rekening gebracht
* tarieven van voorrijden en arbeidsloon wijken af bij navraag van de
hoge kosten en die van de ingediende klacht.
* bij navraag werden ook kosten genoemd van het gereedzetten van
materialen e.d.
Gewenste oplossing
1. Algemeen: duidelijke specificatie van offertes naar afnemers2. Begrip tonen voor de situatie die zich werkelijk heeft afgespeeld, qua kosten
werktijd en kosten voorrijden, die overmatig hoog zijn gecalculeerd en waar ik
achteraf pas achter kom.
3. duidelijke specificatie van de uiteindelijke factuur (die inmiddels al eur 147
omlaag is gebracht)
4. Herziening van de echte werktijd en kosten voorrijden. (zoals eerder in mail aan
Feenstra aangegeven zijn de kosten voorrijden over de top. Er komen nu 2
monteurs met aparte auto's die beiden in rekening worden gebracht. Straks
komen er 3 of 4 auto's dan is het einde helemaal zoek).
5. Offerte aanmaken vanaf een bureaustoel is niet correct. Bij inspectie blijkt dat er een aantal aanpassingen moesten worden verricht conform de Ketelwet. Die monteur had gelijk de gegevens kunnen doorspelen. Nu kwam er apart een mannetje om alleen foto's te maken. De offerte komt van een kantoorstoel.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.