Ik heb op 29/03/2021 het onderhoudscontract op mijn toenmalige CV ketel in mijn toenmalige woning opgezegd. De op opzegging is door Feentra bevestigd. Er was voor heel 2021 betaald.
Desonkdanks stuurt Feenstra nu facturen (naar mijn nieuwe adres) voor contractjaar 2022.
Ondandanks correspondentie hierover met de afdeling debiteuren komen we geen stap verder. Ik krijg geen inhoudelijke reakties, alleen maar een permanente stroom met aanmaningen.
Gewenste oplossing
De opzegging juist verwerken en ophouden met het najagen van een onterechte factuur.
6 reacties
Auteur
Feenstra Warmte Totaal Zorg
Datum
Beste heer, mevrouw Smit,
Dank voor uw bericht.
Wij hebben dit intern doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra er meer duidelijkheid is, zullen wij u nader informeren.
Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare
Auteur
Klusser#007
Datum
Nog geen reactie gehad van Feenstra.
Auteur
Klusser#007
Datum
Nog steeds geen inhoudelijke reaktie van Feenstra ontvangen. Nog steeds heeft niemand van Feenstra die ter zake kundig is contact met mij opgenomen. De afdeling Debiteuren blijft emails met onzin sturen die feitelijk onjuist zijn. Bij Feenstra weten ze niet wat het verschil is tusen 2021 en 2022. Vriendelik verzoek om iemand naar de feiten te laten kijken en deze terreur te stoppen.
Auteur
Feenstra Warmte Totaal Zorg
Datum
Beste heer, mevrouw Smit,
Graag ontvangen wij van u de bevestiging van de opzegging welke u heeft ontvangen. U kunt deze e-mailen naar webcare@feenstra.com onder vermelding van uw klachtnummer, oude postcode en huisnummer.
Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare
Auteur
Klusser#007
Datum
Ik heb van Feenstra webcare team een bericht ontvangen dat ze nu wel de juiste opzegdatum gaan hanteren.
Ben zeer benieuwd wat er nu gaat gebeuren....
Auteur
Feenstra Warmte Totaal Zorg
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste heer Smit,
Bedankt voor het aanleveren van de gevraagde stukken. Wij bevestigen hierbij dat uw abonnement met terugwerkende kracht wordt stopgezet. Eventueel teveel betaalde termijnen worden teruggestort of verrekend. Wij hebben onze afdeling debiteuren hiervan op de hoogte gesteld. Via deze weg bieden wij onze excuses voor het niet correct verwerken van uw opzegging.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare
Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.