Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Schade niet vergoed

# 162048
Niet tevreden

Feenstra heeft schade toegebracht aan onze woning en het beloofde schadebedrag niet aan ons uitbetaald terwijl wij hierover een overeenkomst ondertekend hadden.

Het bedrag wél uitgekeerd krijgen

Geachte mevrouw K*********,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Op dit moment hebben wij het betreffende bedrag overgemaakt naar de Woningbouwvereniging, zij hebben aangegeven dat de schade is herstelt door een extern bedrijf.

Wij zullen dan ook eerst het een en ander verifiëren bij de woningbouwvereniging.

Zodra er meer duidelijkheid is zullen wij u hierover informeren.

Mocht u vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.

Feenstra Webcare ^SK
    Niet tevreden
    Nogmaals, de schade die uw collega's hebben veroorzaakt is niet hersteld door een extern bedrijf. Het betreft de vloer op de overloop zolder, de vloer op de overloop 1ste verdieping en de 1ste trap.
    Ik heb van U een akkoordverklaring moeten betalen tegen finale kwijting en zou dan het bedrag van U vergoedt krijgen.
    Dat U contact met het woningbouwbedrijf heeft opgenomen is toch echt uw fout geweest.
    Wij hebben een overeenkomst en U komt uw afspraken niet na.
    Dit loopt al ruim een jaar!
    Geachte mevrouw K*********,

Eindelijk heeft u vandaag het verlossende woord van de Woningbouwvereniging mogen ontvangen. Wij hebben zoals eerder aangegeven overleg gehad met de Woningbouwvereniging en zullen overgaan tot het uitbetalen van het bedrag, wat eerder naar u gecommuniceerd is middels de akkoordverklaring.

Wij willen u via deze weg onze welgemeende excuses aanbieden voor de vertraging hiervan, dit is niet onze bedoeling geweest.

Het betreffende bedrag zullen wij overmaken op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij hopen dat u tevreden bent met bovengenoemde oplossing.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan horen wij dit graag.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^SK
    Niet tevreden
    Ik ga alleen akkoord als het bedrag vandaag op mijn rekening staat bijgeschreven. Dit heeft veel te lang geduurt....
    Geachte mevrouw K*********,

U geeft te kennen dat u alleen akkoord gaat als het betreffende bedrag op 11 april 2016 op uw rekening heeft staan.

Helaas is dit vanwege administratieve reden niet mogelijk. U zult zo spoedig mogelijk het betreffende bedrag op uw rekening ontvangen.

Mochten wij niets van u vernemen dan ga wij er van uit dat u akkoord gaat.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    Niet tevreden
    Ze geven aan het bedrag aan ons over te maken, maar zonder datum dus wij dienen er wéér op te wachten. Inmiddels zijn er al weer 2 maanden verstreken. Deze personen houden zich totaal niet aan hun afspraak, zelfs niet als er een overeenkomst getekend is!

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?