Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Stopzetten contract en toch gewoon innen

Klachtnummer
# 169032
Gebruiker
Guido
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een jaar geleden Feenstra mijn huis laten beveiligen. Binnen een tijdsbestek van 10 maanden 3 storingen gehad welke door een monteur opgelost werden. Echter vond ik een beveiligings-systeem, wat in een korte periode zo vaak in storing valt, geen veilig gevoel. Dus telefonisch contract opgezegd, daarna schriftelijk, automatische incasso stop gezet, nogmaals gebeld maar geen sluitend antwoord. Toen het eerstvolgende geïncasseerde bedrag gestorneerd, en jawel reactie! Ik moest nog 1 maand betalen en de apparatuur terug sturen dan zou ik ervan af zijn. Eikels, waarom zou ik die ene maand nog moeten betalen, de installatie was al ruim 2 maanden buiten gebruik gesteld (door mijzelf). Feenstra weet goed aan klanten (lees klachten) binding te doen.

De oplossing

Het gaat maar om een bedrag van €35,- maar het is een principe kwestie. Geen dienst geleverd = geen betaling.

2 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geacht heer G***,

    Bedankt voor uw bericht.

    We hebben uw bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie. We hebben het verzoek neergelegd bij onze collega’s om uw bericht nader in te zien.

    Naar aanleiding van het telefonisch contact wat u vandaag heeft gehad met de afdeling beveiliging, zijn wij tot een wederzijdse acceptabele oplossing gekomen.

    Excuses voor het ontstane ongemak. 

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB
  2. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geacht heer G***,

    Bedankt voor uw bericht.

    We hebben uw bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie. We hebben het verzoek neergelegd bij onze collega’s om uw bericht nader in te zien.

    Naar aanleiding van het telefonisch contact wat u vandaag heeft gehad met de afdeling beveiliging, zijn wij tot een wederzijdse acceptabele oplossing gekomen.

    Excuses voor het ontstane ongemak. 

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare ^TB

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen