Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Stopzetten contract en toch gewoon innen
Details
De klacht
Een jaar geleden Feenstra mijn huis laten beveiligen. Binnen een tijdsbestek van 10 maanden 3 storingen gehad welke door een monteur opgelost werden. Echter vond ik een beveiligings-systeem, wat in een korte periode zo vaak in storing valt, geen veilig gevoel. Dus telefonisch contract opgezegd, daarna schriftelijk, automatische incasso stop gezet, nogmaals gebeld maar geen sluitend antwoord. Toen het eerstvolgende geïncasseerde bedrag gestorneerd, en jawel reactie! Ik moest nog 1 maand betalen en de apparatuur terug sturen dan zou ik ervan af zijn. Eikels, waarom zou ik die ene maand nog moeten betalen, de installatie was al ruim 2 maanden buiten gebruik gesteld (door mijzelf). Feenstra weet goed aan klanten (lees klachten) binding te doen.De oplossing
Het gaat maar om een bedrag van €35,- maar het is een principe kwestie. Geen dienst geleverd = geen betaling.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.