Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Te hoge factuur door foutief advies

Michael

Op onze vraag naar een nieuwe ketel en de mogelijkheid om 2 studeerkamers afzonderlijk te verwarmen, is een advies afgegeven door een verkoper van Feenstra. Na installatie bleek dit systeem niet te werken, en dit is ook bevestigd door specialisten van Feenstra en Atag. Feit is nu dat we voor ruim €500,= te veel aan materiaal hebben aangeschaft (zoals bv thermostaatkranen, buitenvoeler, Atag One). De compensatie van Feenstra van € 125,= vinden wij te laag en diverse pogingen om contact te krijgen, worden door de verkoper niet gehonoreerd. Graag zien wij een oplossing tegemoet.
Familie Breurken

Graag willen wij €534,= terug van de apparatuur die wij hebben aangeschaft op basis van het advies, maar dat niet blijkt te werken in de praktijk op de reeds bestaande systemen in ons huis zoals vloerverwarming. Het zorgde voor een onaanstuurbare klimaatbeheersing waardoor het systeem buiten gebruik is gesteld door een specialist van Atag.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer B******,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Na meerdere malen telefonisch contact met elkaar gehad te hebben en wij aangegeven dat wij het een en ander intern zouden uitzoeken. Vandaag is daarin het verlossende woord geweest.

Gelukkig zijn we tot een wederzijds acceptabele oplossing gekomen. Wij zullen er dan ook voor zorg dragen dat het afgesproken bedrag gecrediteerd zal worden en op het bij ons bekende rekeningnummer gestort zal worden.

Zoals eerder telefonisch aangegeven zal er wel zes a acht weken overheen gaan, voordat het afgesproken bedrag op uw rekening bijgestort zal worden.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan horen wij dit graag. Wij zijn bereikbaar via de e-mail op webcare@feenstra.com.

Via deze weg willen wij u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^SK

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?