Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Totaal geen reactie voor een offerte aanvraag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 259890
Gebruiker
J. Uhl
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Aanvraag gedaan voor een service contract voor 19 woningen met een warmte pomp. Na twee weken een herinnering via de mail verstuurd. Na een week een mail van Feenstra dat ze mijn vraag doorgestuurd hadden. uiteindelijk is op 15-03 een vertegenwoordiger geweest om even te kijken. Vond het raar dat Feenstra niet eerder gereageerd had. Beloofde een offerte te sturen. Op 10 april een reminder verstuurd waar mijn offerte bleef. kreeg een mailtje terug met excuus en de offerte zou z.s.m. komen. Het is nu 23-04 weer twee weken later en nog steeds radiostilte.Ik vraag me af hoe snel ze reageren als je met een storing komt.

De oplossing

Is er nog wel een oplossing mogelijk?

3 reacties

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Geachte heer U**,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het niet adequaat reageren op uw offerte aanvraag. Daarnaast vinden wij het erg vervelend dat u zolang heeft moeten wachten op een tegenreactie op dit forum, hier valt nog wel wat winst te behalen voor ons.

    Inmiddels hebben de betreffende contactpersoon hierop geattendeerd en geïnstrueerd om uw offerteaanvraag verder in behandeling te nemen. Wij zullen ervoor zorgdragen dat u de offerte op korte termijn tegemoet ziet komen.

    Wij vinden de gang van zaken erg vervelend en zoals u zelf al aangeeft is dit niet de juiste eerste indruk die wij bij u willen achterlaten.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare
  2. Auteur
    J. Uhl
    Datum
    25-04-2017 is er een meneer van Feenstra geweest om te kijken wat er voor instalatie staat. Het is nu 05-05 en tot op heden nog niks gehoord.
    Wordt vervolgd.
  3. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer U***,

    Bedankt voor uw bericht.

    Erg vervelend dat u na ons bezoek van 25 april jl. niks meer van ons hebt vernomen. Ook dit bericht hebben wij uitgezet naar de betreffende contactpersoon. Inmiddels hebben wij vernomen dat er telefonisch contact met u is geweest.

    Tevens zal u vandaag, zoals telefonisch besproken is, per e-mail een offerte ontvangen.

    Nogmaals onze welgemeende excuses voor de ontstane vertraging hierin.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Uhl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb via de mail een offerte ontvangen, op de kop af 3 maanden na mijn eerste e-mail. Nu maar even kijken wat ze aanbieden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen