Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Twee maanden huur tegoed

W. Schönfeld

Ruim 20 jaar huurde ik twee kachels en een warm water boiler van u, op de Nieuwe Prinsengracht 96 hs. Begin dit jaar zegde ik de huur op van het appartement. Per 1 mei zou ik vertrekken en ik maakte met u een afspraak om de kachels en de boiler af te halen op 30 april. U kwam en nam het genoemde witgoed mee maar verzuimde om degene die voor mij de honneurs waarnam- zelf was ik in de nieuwe woning- een getekend bewijs daarvan te overhandigen. Omdat ik per kwartaal betaalde, had, en heb, ik nog twee maanden huur tegoed van u. U hebt mij dat in de zeker vier gesprekken die ik daarover gevoerd heb- de laatste twee op 4 augustus en14 september met o.a. van der Terp en Jhamai, ook bevestigd en telkenmale beloofd om mij het geld over te maken; iedere keer zou daar 'misschien wel zes weken overheen gaan', de ene keer doordat uw administratie niet op orde was, de andere keer omdat u een andere afdeling moest consulteren: het geld heb ik nog steeds niet binnen.

Graag krijg ik van u per ommegaande bericht dat u mijn klacht in behandeling hebt; ook wil ik binnen twee weken de twee maanden huur op mijn rekening zien.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw S********,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij zijn momenteel bezig met de behandeling van uw klacht en wij zullen uw klacht vanuit Webcare oppakken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw S********,

Wij willen allereerst onze excuses aanbieden voor de gang van zaken.

Inzake uw klacht hebben wij contact gehad met de afdeling Verhuur en hebben wij alles zorgvuldig nagelopen. Het bedrag van de twee huurtermijnen zal binnen 2 weken op uw rekening gestort zijn.

Mocht u na twee weken nog niets hebben ontvangen dan horen wij het graag van u.

Wij willen u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB
    W. Schönfeld
    Als U, Fa Feenstra, inderdaad binnen twee weken het door u verschuldigde bedrag op mijn rekening overmaakt, ben ik tevreden.
    Met vriendelijke groet, Wendelien Schönfeld

W. Schönfeld

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?