Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: Verkeerde montage warmtewisselaar bij onderhoudsbeurt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 406418
Gebruiker
Willemse12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op maandag 11/11 via de website van Feenstra een klacht doorgestuurd;

Mijn klacht,
op 7/11 geconfronteerd met een lekkende combiketel (nefit Ec. HRC24), welke op 6/6/2019 nog een APK+ heeft gehad via Feenstra.
Feenstra gebeld, deze gaven aan pas over 3 maanden tijd te hebben.
Gezien de ernst van de situatie, waterlekkage en mogelijk CO-lekkage, een CV-bureau in de buurt gebeld.
Uiteindelijk via een andere CV-installateur een afspraak kunnen maken om dezelfde dag nog te komen kijken. Deze monteur is langs geweest en het bleek dat het deksel van de warmtewisselaar scheef gemonteerd zat, de o-ringsnoer zat onderin niet goed gemonteerd waardoor de lekkage is ontstaan.Hij heeft dit kunnen corrigeren.
Ik verwacht op zijn minst van Feenstra dat mijn gemaakte kosten bij deze installateur worden vergoed. Echter tot nu toe nog geen reaktie ontvangen van Feenstra.

De oplossing

Gemaakte kosten,bij derden, vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Feenstra Warmte Totaal Zorg is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Willemse12
    Datum
    Klacht referentienummer:41566

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willemse12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kosten, gemaakt door derden,vergoed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?