Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Vervangen hoofdprintplaat CV zonder kostenindicatie te geven

Anoniem

Op 30 mei 2011 is een monteur van Feenstra gekomen om de tweejaarlijkse onderhoudsbeurt aan onze CV uit te voeren. De CV werkte tot op dat moment uitstekend.
Bij het opnieuw opstarten van de CV bleek de hoofdprintplaat stuk. De monteur heeft deze vervangen zonder te vertellen wat de kosten zouden zijn en hij heeft mijn vrouw een bon laten ondertekenen (zonder bedrag) waarop de vervanging stond. Op 17 juni 2011 ontvingen wij een factuur van Feenstra met daarop het bedrag van € 172.70 (excl BTW) voor het vervangen van de printplaat. Als reactie hierop heb ik op 10 juli 2011 een brief aan Feenstra gestuurd met een aantal vragen. Hierop is niet gereageerd. Wel kreeg ik voortdurende aanmalingen en betalingsherinneringen. Ik heb ik deze periode herhaaldelijk contact opgenomen zowel telefonisch als per mail met het nadrukkelijk verzoek om op mijn brief van 10 juli 2011 te reageren. Eindelijk op 12 maart 2012 kreeg ik een brief waarin bevestigd werd dat mijn klacht ontvangen was en dat binnen 10 dagen gereageerd zou worden. Dit laatste is weer niet gebeurd. Daarna heb ik de heer vd Goor van Feenstra aan de telefoon gehad. Ik heb hem gevraagd om e.e.a. schriftelijk te bevestigen. Weer geen reactie, wel een brief met ingebreke stelling (29-10-2012 ontvangen met eis binnen drie dagen te betalen) De afgelopen woensdag heb ik contact gehad met de consumentenbond (mevr Panchu) en zij heeft mij geadviseerd om via deze weg mijn klacht in te dienen)

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer, mevrouw,Graag vernemen wij van u uw naw gegevens om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen. Uw gegevens kunt u mailen naar webcare@feenstra.comUw reactie zien wij graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare
    Anoniem
    Heb de afgelopen vrijdag geprobeerd om vanuit de site van klachtenkompas een reactie te sturen naar webcare@feenstra.com.
    Dit lukte niet. Vandaar dat ik rechtstreeks via mijn eigen email gereageerd heb met een cc naar klachtenkompas. Dat Feenstra mijn naw gegevens opvraagt verbaast me. Ik ben al ruim 1.5 jaar bezig om een reactie van Feenstra te krijgen en heb al een aantal brieven gestuurd (waaronder 1 aangetekende) waarop mijn naw gegevens duidelijk vermeld stonden.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte meneer van DongenWij hebben uw NAW gegevens ontvangen. Omdat deze niet in de melding staan konden wij hier niet eerder direct op ingaan. Onze excuses voor eventueel onduidelijke communicatie. Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad met uw vrouw. Hierbij hebben wij besproken dat wij alles nogmaals met u willen doorlopen. Op die manier zijn wij zekerder van de informatie bij ons zo beknopt en volledig mogelijk aanwezig is zodat we de klacht voor u kunnen heropenen. Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?