Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Vervangen hoofdprintplaat zonder kostenindicatie te geven

# 20476
Anoniem

Op 30 april 2011 heeft een monteur van Feenstra tijdens een onderhoudsbeurt een hoofdprintplaat van de verwarming vervangen zonder kostenindicatie te geven. Voor de onderhoudsbeurt werkte de CV prima. Op 17 juni 2011 kregen wij een factuur van Feenstra met daarop een rekening van € 172.70 (exl BTW) voor de printplaat. Hierop heb ik op 10 juli 2011 een brief geschreven met een aantal vragen. Hierop is door Feenstra nooit gereageerd. Wel bleef Feenstra aanmaningen sturen. Op 7 december 2012 een scan van de brief gemaild,. Hierop een bevestiging van ontvangst gekregen. Binnen 10 werkdagen zou worden gereageerd. Dit is nooit gebeurd. Op 13 oktober heb ik middels een aangetekende brief een voorstel gedaan om de helft te betalen. Dit heb ik vervolgens dezelfde week ook gedaan. Hierop weer geen reactie gehad van Feenstra. Wel een brief van incassobureau ontvangen. Onder protest betaald. Vervolgens op 7 deember weer een aanmaning van Feenstra gekregen om € 171.50 te betalen. (terwijl incassobreau al was betaald) Hierover contact gehad met de heer Wong A Kiem van de klachtenafhandeling van Feenstra. Bevestiging van ontvangst klacht op 12 december ontvangen Zou binnen 10 werkdagen behandeld worden. Weer niets van gehoord!. Heb medio januari 2013 Feenstra nog 2 weken de tijd gegeven om te reageren. Anders vervolgstappen.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte familie van Dongen,Wij betreuren het feit dat u, uw vertrouwen in onze organisatie verloren bent. Zoals telefonisch met u besproken. Uw klacht wordt opnieuw aangemaakt en deze zetten wij direct door naar de vestiging. Vanuit het hoofdkantoor zullen wij dit monitoren.U ontvangt vandaag nog een e-mailbericht van ons. Hierin vragen wij u om de bevestiging die u van ons heeft ontvangen, met betrekking tot het opzeggen van uw abonnement. Mocht het zijn dat uw service- en onderhoudsabonnement ten onrechte niet is stopgezet, dan zal dit uiteraard met terugwerkende kracht alsnog gebeuren.Mocht er geen oplossing worden geboden binnen de door u aangegeven termijn. Dan kunt u en/of uw vertegenwoordiger contact met ons opnemen. Mocht blijken dat wij hier in gebreken zijn gebleven, dan willen wij dit uiteraard gebruiken ter verbetering van onze service.Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare
    Anoniem
    Maandag 4 februari is er zowel telefonisch als via de mail contact geweest met Feenstra. Eindelijk gebeurt er iets. Ben benieuwd naar het vervolg.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer van Dongen,Zoals eerder met u besproken is uw klacht, vanaf de basis opnieuw geopend en in behandeling genomen. Om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt willen wij stap-voor-stap uw klacht afhandelen.Zoals telefonisch met u besproken, wordt actiepunt B wordt pas in behandeling genomen als actiepunt A is afgerond, etc. Dit om ervoor te zorgen dat alles zo goed en efficiënt mogelijk wordt afgerond en er een kleinere kans is op (interne) miscommunicatie.Inmiddels is met terugwerkende kracht uw serviceabonnement stopgezet en zijn wij bezig met het analyseren van de openstaande kosten. Bij het opzeggen van uw contract met Feenstra is in de eerste brief, een verkeerde datum vermeld. Dit was wel goed in het systeem ingevoerd. Als het goed is heeft u hiervan inmiddels ook een nieuwe brief ontvangen met de juiste datum. Zoals aangegeven wordt uw klacht verder intern afgehandeld en zal dit stap voor stap gebeuren.Indien nodig zullen wij hier nog contact met u over hebben. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer in de brief en per mail via het eerdere adres waarmee u contact heeft gehad.Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare
    Anoniem
    Eindelijk worden mijn klachten serieus genomen. De heer Kingma van de klachtenafhandeling heb ik 15 februari aan de telefoon gehad. Heb tot nu nu niets zwart op wit. Eind week 8 (eindigend op 22 februari) zou Feenstra met een voorstel komen. Ben benieuwd.
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Geachte heer van Dongen,U ontvangt morgen (anders begin volgende week) een brief waarin wij de afhandeling bevestigen.Een ingekorte versie treft u hierbij aan:
    Inzake de door u ingediende klacht willen wij u meedelen dat wij besloten hebben coulance toe te passen.Omdat er een aaneenschakeling van incidenten is geweest, in uw situatie, willen wij hier niet teveel / snel stappen zetten.Bij het uitvoeren van de werkzaamheden is ook een fout gemaakt in uw voordeel, het arbeidsloon is namelijk niet in rekening gebracht.
    Op deze grond is Jonne Kingma in overleg met zijn supervisor het volgende overeengekomen:U krijgt de incassokosten en een tegemoetkoming van de materiaalkosten teruggestort.Er op vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet,Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?